  • Data: 2009-01-02 09:18:22
    Temat: Re: Metz 48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jan 2009, Jacek Popławski wrote:

    > Czy Metz 48 to dobra lampa czy lepiej kupić FL-36R?

    A co chcesz porównać?
    :)

    Bo pewnie część ficzerów jest "systemozależnych".
    A np. Olka to ja dłużej w ręku nie miałem (FL-36R to do
    Olka, zdaniem googla, dobrze wychodzi?)

    Jak chodzi o Metze, to widziałem na grupie ostrzeżenia
    o padaniu palników (ale nie tak od ręki :))
    Ale IMVHO nie można się zaraz wszystkim przejmować...

    pzdr, Gotfryd