    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mi -- reklamy?
    Date: Tue, 15 Dec 2020 00:12:31 +0100

    "on" rmkhf1$l5k$...@g...aioe.org

    > Reklamy można bez problemu wyłączyć.
    > Oni to nazywają "rekomendacje". Wystarczy zaznaczyć, że nie chce się otrzymywać
    rekomendacji i spokój.

    Jeśli wyłączyłem -- to raczej nieśwoadomie, ale i o świadomość
    trudno, bo wszystko ustawiałem w wielkim pośpiechu i stresie,
    po częśći podczas jazdy samochodem... Rozmawiać nie można, ale
    przecież nie rozmawiałem... ;) To znaczy też rozmawiałem, ale
    via takie coś wkładane do zapalnioczki, które w trakcie jazdy
    ustawiałem pod ten telefon... Trochę via ten fon, trochę via
    MaxCom...

    Nawet wtedy nie obejrzałem sobie tego telefonu w dobrym świetle ;)
    bez kejsu... (bo kejs założyłem po ciemku w samochodzie, gdzie
    wypakowałem wszystko zaraz po wyjęciu z paczkomatu...)

    Teraz uruchomiłem ,,drugą przestrzeń'' -- czy jak się to zowie,
    aby przeżyć wszystko w zwolnionym tempie... W tej DP są liczne
    błędy a po jej uruchomieniu obcięło mi wszystkie ;) (raptem pięć
    sztuk -- dla mnie trochę za mało) palce z aplikacji bankowych...
    2nr to teraz 9 numerów... (w DP nie widzę kserowania ;) aplikacji)
    Poluję na ładne mym zdaniem nry -- cztery piątki ciurkiem chociażby...

    Błędy w telefonie są, nie tylko w DP, ale ogólnie Mi podoba się mi... ;)

    Bez włączania ekranu niemal nie ciągnie prądu!
    Gdyby miał AMOLED -- zapewne byłoby bardzo miło!
    Być może wówczas zdecydowałbym się na zamykane
    etui z przejrzystą górą i dedykowaną aplikacją
    stale wyświetlającą czas itp. info...

    Widzę, że Xiaomi idzie w dobrym kierunku -- 7Ah w nowym
    telefonie. Jeszcze gdyby tak eSIMy i SIMy, by łącznie
    można było wstawić w jeden telefon co najmniej 4 numery GSM...

    Jeśli 4 SIMy -- na dwóch oddzielnych tackach.

    Gdyby tak aparaty fotograficzne nie wystawały poza resztę telefonu...

    -=-

    Za kilka dych można nabyć wspomagacze ;) GNSS (do samego
    GPS za kilkanaście pln) na jedną częstotliwość. Na dwie
    to raczej ze dwie stówki... Moskwa odpaliła buławy czy
    inne topole -- chyba czas najwyższy na odtajnianie GNSS...

    -=-

    Wreszcie czuję, że mam telefon -- choć rzecz jasna
    wolałbym mieć w nim Galileo i ogólnie DF GNSS... Nie
    brak mi ,,dysku'' czy RAMki, niemal nie laguje... Aż
    za wiele netu za free...

    -=-

    Półświadomie wyłączyłem automagiczne podpisy na fotkach
    a dorzuciłem dostawianie dat oraz czasu... Fotki (jak na
    me potrzeby) bardzo dobre! Zwłaszcza papiery (dokumenty
    tak zwane) ,,skanuje'' bezproblemowo...

    -=-

    Na razie jestem zadowolony! Wiem, że Xiaomi mnie śledzi,
    że zdobywa o mnie informacje, że pewnego dnia pozna: mój
    numer telefonu, koordynaty mego mieszkania, mój nickname...
    Ale cóż -- trudno. ;)

    -=-

    Nagrywam rozmowy ze zmiennym szczęściem i próbuję zgadnąć,
    dlaczego (gdy niczego nie zmieniam w ustawkach) programy
    reagują różnie... Programów nagrywających jest bardzo
    dużo -- są testowane przez autorów pod dane telefony
    z danymi Androidami, ale są tak nafaszerowane reklamami,
    że aż przykro... Można pozbyć się reklam -- ale trzeba
    wówczas zapłacić... Gdy komuś zależy a program naprawdę
    nagrywa porządnie, może zapłacić...

    --