  • Data: 2021-09-15 19:09:35
    Temat: Re: Miało rosnąć a jebło
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Sep 2021 18:37:18 +0200, Shrek wrote:

    > No ale myt dyskutujemy o liczbach. I tak BTW - kiedyś parę osób tu
    > liczyło i rzeczywiście kierowca po alko ma 10 krotnie większą szansę na
    > bycie sprawcą wypadku.

    Jakos mi podobnie wychodzilo, ale sam wiesz, ze kulsony staraja sie
    ukryc potrzebne liczby.

    I sie nie dowiemy np jak to wyglada dla poszczegolnych promili.

    > Nie wiem - a kto?

    Nie wiem ... ale moze trzeba sprawdzic - musza chwalic, czy nie moga
    :-)

    > Sprawdź.

    Nie wiem czy Orlen podaje takie dane ...

    > Dajesz.

    Nie dam, bo nie mam.
    Policjanty opublikuja za rok, a i chyba bez podzialu na miesiace.

    J.