  • 1. Data: 2023-12-13 02:44:00
    Temat: Re: Miedziany Ethernet najszybszy...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ula00m$5q7$1$Eneuel@news.chmurka.net>
    user Eneuel pisze tak:

    > Wi-Fi 7 otrzymają trzy flagowce Xiaomi.
    >
    > Jedyne 46Gb/s...
    > Bez szans wobec miedzianego Ethernetu...

    Producenci wyposazaja wiec swoje urzadzenia w coraz nowsze generacje
    standardu lacznosci, aby zapewnic uzytkownikom jeszcze sprawniejsze
    korzystanie z internetowych uslug. Firma Xiaomi, wlasnie zapowiedziala
    wzbogacenie trzech swoich urzadzen o obsluge standardu Wi-Fi 7.

    to chyba do grania
    granie w smartfonie jest jak wiosłowanie widelcem.

    router ax kosztował mnie 300zł
    tanio nie będzie

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2023-12-14 23:46:13
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 13 gru 2023 o 02:44, PiteR pisze:

> [...]
    > korzystanie z internetowych uslug. Firma Xiaomi, wlasnie zapowiedziala
    > wzbogacenie trzech swoich urzadzen o obsluge standardu Wi-Fi 7.

    Nie tylko. Filmy coraz wyższej rozdzielczości, strony WWW coraz
    pazerniejsze, chmury... Ale minimalizacja opóźnień chyba konieczna
    jest głównie do gier...

    > granie w smartfonie jest jak wiosłowanie widelcem.

    > router ax kosztował mnie 300zł

    Kultowa 340 TPlinka kosztowała ze ćwierć setki pln;
    Kolejne APki (54Mb/s i 150Mb/s) były ze dwakroć droższe.
    Koszt balko_nowego (dziś już niemal bezwartościowego)
    TPlinka (54Mb/s) to 120pln. Tenda AC (niby 1200Mb/s,
    ale na dwóch częstotliwościach naraz) kosztowała 75pln...

    Mój dostawca dostępu do netu (Duna) daje w nocnych (i świątecznych?)
    porywach 100Mb/s miedzianym ethernetem pamiętającym dziewięćdziesiąte
    lata ubw...

    > tanio nie będzie

    Latem ubr. za laptop (z WiFi 433Mb/s) zapłaciłem 999pln...
    Ponad 3 lata temu za smartfon Redmi Note 9 pro (który sobie
    chwalę do tej pory!!! -- zwłaszcza porównując do nóweczki
    Samsunga ojca) zapłaciłem około 854pln...

    Wiele zależy od okazji -- jak w PRL, gdzie nie sama złotówka
    miała wartość, lecz także jej kontekst... ;)

    -=-

    Coraz szybciej i coraz drożej -- ludzie (ja nie!) zarabiają
    coraz więcej i mają coraz większe potrzeby a dostęp do netu
    daje zyski...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s