  • 1. Data: 2023-12-04 13:47:16
    Temat: Google -- przywracanie APLIKACJI
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zresetowałem telefon i przywróciłem dane z kopii zapasowej wykonywanej przez
    Google.
    Ale nie przywróciły się aplikacje -- w sumie na ekranie przywracania miałem
    napisane coś w stylu "przywracanie 7GB z 18GB" i apek na liście było jak na
    lekarstwo (w zasadzie tylko googlowe).

    W podglądzie kopii zapasowej te apki widzę (co prawda z adnotacją "kopia
    niepełna" czy jakoś tak). Może je jakoś przywrócić czy czeka mnie ręczna
    instalacja.

  • 2. Data: 2023-12-16 16:36:59
    Temat: Re: Google -- przywracanie APLIKACJI
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.12.2023 o 13:47, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > W podglądzie kopii zapasowej te apki widzę (co prawda z adnotacją "kopia
    > niepełna" czy jakoś tak). Może je jakoś przywrócić czy czeka mnie ręczna

    Instalacja to niekoniecznie, ale dane logowania będziesz musiał wpisać.