  • 1. Data: 2023-12-02 12:13:53
    Temat: ładowarka z led sygnalizującym pobór
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-12-02 13:30:22
    Temat: Re: ładowarka z led sygnalizującym pobór
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 02 Dec 2023 11:13:53 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    > Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    aliexpress

    Nawet pokazuje wielkość prądu.

  • 3. Data: 2023-12-02 15:46:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:cq8mmilrekmfs0p4nbu01pdo9ir2580lpu@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > aliexpress
    >
    > Nawet pokazuje wielkość prądu.

    babcia Helenka chyba tego nie opanuje ;)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2023-12-04 02:07:40
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 gru 2023 o 15:46, PiteR pisze:

    > babcia Helenka chyba tego nie opanuje ;)

    Jeśli tłumaczący opanuje -- babcia też opanuje...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2023-12-04 17:10:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.12.2023 o 12:13, PiteR pisze:
    > Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    > Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    Na stacji paliw :D Od chuja tego w necie. Moja podaje mA na wyświetlaczu
    LED i dodatkowo robi za termometr i woltomierz (samochodowa).
    Stacjonarne też są.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-12-04 20:46:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Dec 2023 11:13:53 GMT, PiteR wrote:
    > Ładowarka telefonu z led sygnalizującym pobór prądu.
    > Masz taką pochwal się gdzie kupiłeś ;)

    Pobór jak pobór - u mnie pokazuje prąd.
    Na allegro troche tego jest - szukaj "z miernikiem" albo
    "amperomierz".
    Sa też "mierniki usb" do dowolnej ładowarki ... ale w dobie USB-C i PD
    trzeba uwazac, bo 20V moze zabić.

    J.

  • 7. Data: 2023-12-04 21:34:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:46, J.F pisze:

    > Pobór jak pobór - u mnie pokazuje prąd.

    Jak płynie? Jakim kajakiem? Żabką, na plecach?

    Kurwa, tyle lat siedzisz w Internetach i nie stać cię na linka z google:
    "ładowarka telefonu amperomierz" + przeklik na obrazki?

    https://www.google.pl/search?sca_esv=587781976&sxsrf
    =AM9HkKmgmMXqzYuM19tc_OhMFIAg6tMqUg:1701721993582&q=
    %C5%82adowarka+telefonu+amperomierz&tbm=isch&source=
    lnms&sa=X&ved=2ahUKEwi79ru30PaCAxWDavEDHfQ3DAwQ0pQJe
    gQICxAB&biw=1600&bih=751&dpr=1

    Link długi ale niech se wybiera sam :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-12-04 21:47:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak płynie? Jakim kajakiem? Żabką, na plecach?
    >
    > Kurwa, tyle lat siedzisz w Internetach i nie stać cię na linka z google

    Bo on jest z tych co płyną pod prąd. ;)

    Robert

  • 9. Data: 2023-12-04 22:08:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Bo on jest z tych co płyną pod prąd. ;)

    Czasem mam wrażenie, ze go prąd nie raz jebnął i tak mu zostało :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-12-04 23:52:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1lciiixv2tyl5.1d8g33mgnjym2$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Pobór jak pobór - u mnie pokazuje prąd.
    > Na allegro troche tego jest - szukaj "z miernikiem" albo
    > "amperomierz".

    Lepsza prosta jak cep. Łączy gniazdko w tel nie łączy.
    Być może dorobię ledy do zwykłej.

    Mam taką fajną ale nie mogę kupić ich więcej.
    Chyba wyszła całkiem z produkcji.

    https://ibb.co/NyG5VyF

    --
    Piter