  • 1. Data: 2023-08-02 10:03:59
    Temat: Re: Miernik pola elektromagnetycznego przy modemie 3G wzrasta 70 krotnie do 70 microW/cm2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Aug 2023 14:22:02 -0700 (PDT), a a wrote:
    > Miernik pola elektromagnetycznego przy modemie 3G wzrasta 70 krotnie do 70
    microW/cm2

    Powiem tak ... strasznie mało. Jakis ch* ten miernik.
    Chociaz ... jednostkę dobrą podales?
    bo to jest 0.7W/m^2, to juz bardziej rozsądne.

    > I tak się czuje serce, gdy umieścimy telefon w lewej kieszeni górnej marynarki
    > (podczas transferu danych)

    Czyli jak?
    Myslisz, ze to robi na sercu wrażenie?

    > Ktoś się pytał jak zamieszkiwanie w pobliżu nadajników komórkowych wpływa na
    skrócenie życia.

    > Jest interesująca praca,
    > jak zamieszkiwanie w mroźnym i tropikalnym klimacie skraca życie, czyli wpływa na
    śmiertelność

    Tymczasem najdluzej zyje sie w
    Hong Kong
    Macao
    Szwajcaria
    Islandia
    Norwegia
    Japonia
    Szwecja
    Australia
    Singapur.

    J.

  • 2. Data: 2023-08-02 14:57:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 2 August 2023 at 10:04:03 UTC+2, J.F wrote:
    > Powiem tak ... strasznie mało. Jakis ch* ten miernik.
    > Chociaz ... jednostkę dobrą podales?
    > bo to jest 0.7W/m^2, to juz bardziej rozsądne.
> [...]

    Tyle, że statystyka to żadna nauka i wszystkie te analizy nt. długowieczności, są
    bezprzedmiotowe,
    bo mama znajomej umarła w wieku 35 na raka piersi, gdy ona miała dopiero 5 latek

    Ale pytam, czy mama paliła papierosy ?

    Tak, mama palila i tata palił.

    Bo taką modę lansowały konc erny tytoniowe
    i placiły każdemu autorowi ksiązek 100$ za wstawienie tekstu, że bohater palił
    nalogowo papierosy (Patrz Sherlock Holmes - cala ksiązka to blaga dla zareklamowania
    palenia fajek)

    A jak był kryminal, to detektyw musial palić kłęby dymu i pic wiadra Whisky, aby się
    sprzedawała

    A jak był telewizyjny serial dla mlodzieży zwany Bonanza,
    to bylo w nim 100 scen z knajpy, zwanej Saloonem
    \a w kaźdej zgraja pijaków i palaczy za barem,
    aby młodzież czerpała
    wlaściwe wzorce

    Gdyby na raka płuc nie zmarł bohater z miliona reklam Marlboro przy autostradach, na
    banerach, puszczający co chwilę kólko dymu z papierosa, to by ten syf był reklamowany
    w szkolach, przedszkolach, jako hamerykanski styl życia,

    cczyli palacz i pijak w jednym

    Ale na szczęscie Bóg go pokarał rakiem płuc i zaczęło się gadanie o raku nikotynowym
    pluc

    I wieczne gadanie, zamiast raz na zawsze zakazać palenia papierosów na calym świecie

    ----

    A co do miernika, to chwilę po włączeniu pojawił się wysoki pik dla H: mikroT
    i wzrost z 00,025 do ponad 2,5 mikroT

    a później pik dla E: V/M i 50-krotny wzrost E: do 50 V/M

    Każdy powinien sobie kupic taki miernik, albo pożyczyć i przeskanować miejsce
    zamieszkania, tam gdzie śpi, pracuje, je

    Bo jest rewelacyjny i generuje 3 wykresy jednocześnie i nie ma potrzeby niczego
    ustawiac, klikać

    S: 2,247 mikroW/cm2
    E: 001,26 V/M
    H: 00,055 mikroT

    wartości chwilowe

  • 3. Data: 2023-08-02 15:10:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/08/2023 14:57, a a wrote:
    > Tyle, że statystyka to żadna nauka i wszystkie te analizy nt. długowieczności, są
    bezprzedmiotowe,
    > bo mama znajomej

    Esencja niepojmowania statystyki :)

  • 4. Data: 2023-08-02 15:59:55
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 10:03, J.F pisze:

    > Powiem tak ... strasznie mało. Jakis ch* ten miernik.
    > Chociaz ... jednostkę dobrą podales?
    > bo to jest 0.7W/m^2, to juz bardziej rozsądne.

    Jednostką pola elektrycznego jest V/m
    a pola magnetycznego A/m.
    W W/m2 to chyba gęstość mocy.

    Kiedyś dopuszczalne było 0,1W/m2 w pasmie 300MHz do 300GHz. Teraz (
    chyba od 2020r ) dopuszczalne jest 10W/m2. Nie wiem niestety w jakiej
    odległości.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 5. Data: 2023-08-02 16:40:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Aug 2023 15:59:55 +0200, Adam Górski wrote:

    > Jednostką pola elektrycznego jest V/m
    > a pola magnetycznego A/m.
    > W W/m2 to chyba gęstość mocy.

    A "a a" nam juz chyba więcej wersji pisał :-)

    > Kiedyś dopuszczalne było 0,1W/m2 w pasmie 300MHz do 300GHz. Teraz (
    > chyba od 2020r ) dopuszczalne jest 10W/m2. Nie wiem niestety w jakiej
    > odległości.

    Tak mi chodzi po głowie - czy nie w dowolnej?

    Jak gdzies wiecej, to płotek musi być, żeby sie ludzie nie szwędali
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-08-02 16:51:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Aug 2023 05:57:41 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
    bezprzedmiotowe,
    > bo mama znajomej umarła w wieku 35 na raka piersi, gdy ona miała dopiero 5 latek

    Inni nie palili, a raka złapali.
    Jeszcze inni palili, a nie złapali.

    Ponoc w raku płuc dobra korelacja, ale ty o piersi piszesz.

    > Bo taką modę lansowały koncerny tytoniowe

    Zakłady PRzemysłu Tytoniowego w Radomiu?

> [...]
    > to bylo w nim 100 scen z knajpy, zwanej Saloonem
    > \a w kaźdej zgraja pijaków i palaczy za barem,

    Hm, ale na tym dzikim zachodzie saloon naprawde był, a ymki nie było..

> [...]
    > autostradach, na banerach, puszczający co chwilę kólko dymu z
    > papierosa, to by ten syf był reklamowany w szkolach, przedszkolach,

    Ale palil naprawde, czy tylko w reklamie?

    Z drugiej strony, to jakos ludzi wcale nie trzeba bardzo namawiac.

    Bardzo to ich trzeba namawiac do rzucenia :-(

> [...]
    nikotynowym pluc
    > I wieczne gadanie, zamiast raz na zawsze zakazać palenia papierosów na calym

    I wódki, i wina i piwa?

    No cóz, bodajze Holandia zakazuje.

> [...]
    zamieszkania, tam gdzie śpi, pracuje, je

    > Bo jest rewelacyjny i generuje 3 wykresy jednocześnie i nie ma potrzeby niczego

    A ty jestes pewien, ze on dla 2GHz też dobrze pokazuje?

    > S: 2,247 mikroW/cm2
    > E: 001,26 V/M
    > H: 00,055 mikroT
    >
    > wartości chwilowe

    strasznie malutkie. Tu sie nie ma czego bać :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-08-02 17:13:11
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 16:40, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Tak mi chodzi po głowie - czy nie w dowolnej?
    >
    > Jak gdzies wiecej, to płotek musi być, żeby sie ludzie nie szwędali

    Tak. To by miało i ręce i nogi. :)

    Adam

  • 8. Data: 2023-08-02 21:25:43
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > Powiem tak ... strasznie mało. Jakis ch* ten miernik.
    > Chociaz ... jednostkę dobrą podales?
    > bo to jest 0.7W/m^2, to juz bardziej rozsądne.

> [...]

    Od samego hałasu ludzie powinni tam umierac przedwczesnie

    > Macao

    A mowia, ze hazard szkodzi

    > Szwajcaria

    Credit Swiss umieral tyle razy i ciagle zyje, czyli nie dziwota

    > Islandia

    Stamtad ludzkosc pochodzi

    > Norwegia

    Wplyw zorzy

    > Japonia

    Krzywe nogi i za duze buty - to musi byc klucz

    > Szwecja

    Spozywaj zgnite sledzie

    > Australia

    Rak przedluza zycie!

    > Singapur.

    Chinczycy po raz trzeci?

  • 9. Data: 2023-08-02 21:33:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 2 August 2023 at 21:25:48 UTC+2, Ghost wrote:

> [...]
    >
    > Stamtad ludzkosc pochodzi

    > Wplyw zorzy

    > Krzywe nogi i za duze buty - to musi byc klucz

    Dzięki, dzięki

    Kolega się przeszedł z podobnym miernikiem przez centrum miasta
    i stoi wieżowiec 10-piętrowy a na nim las anten

    i nagle
    S: skacze do 50 microW/cm2

    ale potem wraca i z odległości 50 metrów kieruje miernik na dach z tymi antenami i
    eureka
    alarm przekroczenia norm się właczył w tryb ciągły,
    bo przekroczenie
    S: powyżej 50 microW/cm2 , bo jest górny limit wykresu

    E: powyżej 50 V/M. bo jest górny limit wykresu

    H: powyżej 5 microT
    \
    Czyli należy się wybrać z miernikiem o wiekszym zakresie pomiaru i wykresu

  • 10. Data: 2023-08-03 16:35:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > alarm przekroczenia norm się właczył w tryb ciągły,
    > bo przekroczenie
    > S: powyżej 50 microW/cm2 , bo jest górny limit wykresu

    Zaledwie 5% normy, a nie żadne przekroczenie. Doczytaj.

    --
    Dzwoni jegomosc do akademika:
    - Czy mozna z Maryska?