  • Data: 2021-04-15 22:19:45
    Temat: Re: Mini PC z RTX
    Od: buf <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.04.2021 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał/a:

    > Karty graficzne są obecnie albo bardzo drogie albo ekstremalnie drogie,
    > gdybym miał fantazję budowania dzisiaj czegoś podobnego zacząłbym od
    > karty, dobrał do niej zasilacz a następnie obudowę (w tym chłodzenie
    > procesora, raczej aio).

    Katę to właściwie mam, GTX 1070, tylko ze długą.
    Zasilacz tez, duzy. podobo sa mniejsze.

    > Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem
    > szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.

    karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
    daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
    conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach. Chce mini PC.
    kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
    chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
    nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.