-
X-Received: by 10.49.94.168 with SMTP id dd8mr687136qeb.30.1365093100201; Thu, 04 Apr
2013 09:31:40 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.94.168 with SMTP id dd8mr687136qeb.30.1365093100201; Thu, 04 Apr
2013 09:31:40 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ca1no29250341qab.0!news-out.
google.com!ef9ni1849qab.0!nntp.google.com!ca1no29250333qab.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 4 Apr 2013 09:31:40 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <515d8a46$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.11.160;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.11.160
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<515c7495$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<515ca7d0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<515cb5fc$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<515d8a46$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 04 Apr 2013 16:31:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487964
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 16:12:22 UTC+2 użytkownik tá´ napisał:
> kogutek444 wrote:
>
>
>
> > To była dobra rada. Jak zacząłem szukać to na setkach stron tysiące
>
> > wpisów o niezwykle dobrych hamulcach w jakie był seryjnie wyposażony
>
> > Polonez. Wiele opisów niezwykłej skuteczności w każdych warunkach. I
>
> > najważniejsze że rozwiązania techniczne hamulców w Polonezie wyprzedziło
>
> > inne rozwiązania o dziesiątki lat.
>
>
>
> Po czym masz takie jazdy? Jakieś syntetyki, czy hodujesz bieluń za
>
> stodołą?
>
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
Odpowiedziałem Ci dokładnie tak samo jak Ty mnie. Jak myślisz ze powołując się na
wielu cudownie sprawisz że będziesz wiarygodniejszy to się mylisz. W tym temacie
pamiętam ze był opis jednego zdarzenia z zachowaniem hamulców jakie przywołałeś.
manipulacja z Twojej strony polega na tym że nie wziąłeś pod uwagę że była to
książkowa usterka wskazująca na popsuty zawór serwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 18:32 DoQ
- 04.04.13 18:36 szufela
- 04.04.13 18:41 Artur Maśląg
- 04.04.13 19:03 DoQ
- 04.04.13 19:06 tá´Ź
- 04.04.13 19:06 szufela
- 04.04.13 19:08 tá´Ź
- 04.04.13 19:08 DoQ
- 04.04.13 19:08 tá´Ź
- 04.04.13 19:09 DoQ
- 04.04.13 19:15 J.F
- 04.04.13 19:16 J.F
- 04.04.13 19:17 Artur Maśląg
- 04.04.13 19:18 DoQ
- 04.04.13 19:19 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=