  • 1. Data: 2013-04-01 14:14:43
    Temat: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
    a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
    rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
    te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:

    "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
    hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
    potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."

    Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
    tym lepsze, jak wino.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-04-01 14:24:47
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
> [...]
    > potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
    > Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,

    Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??

    Pozdr.
    Paweł

  • 3. Data: 2013-04-01 14:25:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 12:27:14 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Mnie nie pytaj, ja bym się bał. :(

    cieniasy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-04-01 14:27:14
    Od: tá´Ź

  • 5. Data: 2013-04-01 14:40:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    > Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??

    Jak zwykle przesadzasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-04-01 15:20:13
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Mnie nie pytaj, ja bym się bał. :(

    Mialem kiedys przejsciowke 1.6 w kolorze bordo. Na katowickiej 130-140
    nonstop podrozowalem i spalal przy takiej jezdzie 7.5 l. Pisze calkowicie
    powaznie !
    Przejechalem nim w sumie 140tys. Oleju nie bral, jedynie z simmeringow mu
    podciekalo ale na tyle minimalnie, ze nie oplacalo sie robic. Niestety
    szybko ruda go pozarla i sprzedalem za 800zl :)

    sz.

  • 7. Data: 2013-04-01 15:38:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Apr 2013 15:20:13 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Mialem kiedys przejsciowke 1.6 w kolorze bordo. Na katowickiej 130-140
    > nonstop podrozowalem i spalal przy takiej jezdzie 7.5 l.

    a jaki był nieekologiczny. Dlatego współczesne przy tej jeździe muszą
    palić 10+l/100km. W imię walki zglobalnym ocipieniem

  • 8. Data: 2013-04-01 15:52:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > a jaki był nieekologiczny. Dlatego współczesne przy tej jeździe muszą
    > palić 10+l/100km. W imię walki zglobalnym ocipieniem

    Ty się śmiej ale mi naprawdę Polonez 1.5GLE palił mniej prawie w
    każdych warunkach od Lanosa 1.6. Lanos wygrywa przy wyższych
    prędkościach i przy jeździe kapeluszniczej (rekord 5.8l/100km).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-04-01 16:13:12
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Jak zwykle przesadzasz.

    Jak to przesadzam, hamowanie poldem ze 140 do 0 na takiej A2 to odcinek
    między Łodzią a Poznaniem.

    Pozdr.
    Paweł

  • 10. Data: 2013-04-01 16:14:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-01 14:24, DoQ pisze:

    > Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??

    Ja.

    140-150 szedł, ale w praktyce przelotowo to 90-100 było.

    --
    Irokez