  • Data: 2021-02-15 17:42:33
    Temat: Re: Mix energetyczny w Polsce
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-15 o 15:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    em-elektroenergetyczny/zapotrzebowanie-kse

    > Mowie o wieczornym godzina 18-19.
    > Teraz akurat mniejszy, ale zobacz inne dni - np luty rok temu.

    Chciałem tylko zauważyć że ten szczyt trwa dłużej, a PV mamy jak na
    razie niewiele
    więc różnica miedzy powiedzmy południem a 18-19 o której piszesz jest z
    punktu widzenia energetyki, żadna.

    > I skad wezmiesz prad o 18-tej ? Na pewno nie ze slonca.
    Słońce w południe też niewiele daje u nas, więc nadal węgiel, chyba że
    akurat dmucha to wiatraki, które już konkretną moc potrafią dać bo jest
    tego około 5,5GW mocy zainstalowanej.

    --
    Janusz