  • Data: 2021-03-02 18:40:00
    Temat: Re: Mix energetyczny w Polsce
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2021 o 12:48 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Nie ja (i nie Ty) decyduję o wymianie licznika, tylko dostawca prundu.
    > Licznik miałem wymieniany w zeszłym roku - wymienili na jaki chcieli,
    > a taryfę G12w mam od pięciu lat. Poza tym instalowanie liczników
    > uwzględniających święta katolickie wolne od pracy (bo tylko o takich
    > możemy mówić w naszym kraju), nie leży w interesie dostawcy.

    Jak PGE to reklamuj, taryfa G12W w PGE ma święta.
    Ja mam PGE RE Pruszków. Licznik zakładany 2 lata temu i uwzględnia święta.
    Kumpel za moją namową założył rok później i w tym roku zorientował się, że
    6 stycznia ma cały dzień I strefą (oprócz 13-15) - czyli jak zwykły dzień.
    Zareklamował, przyjechali panowie z kompem, odczytali program licznika i
    się okazało, że jest bez świąt. Wgrali poprawny, dostał info, że
    reklamacja uznana. W ciągu miesiąca dostanie korektę za cały okres od
    początku umowy. Monterzy mówili, że kiedyś, ze 3 lata temu była bez świąt,
    ale pod koniec 2018 roku mieli akcję w rejonie bo się zmieniły warunki
    taryfy. Niektóre liczniki zostały pominięte i sukcesywnie (za pomocą
    reklamacji) są wgrywane w nich nowe czasy.

    TG