eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaModuł GSM i praca z dwoma kartami SIM (dual sim, twin sim) › Re: Moduł GSM i praca z dwoma kartami SIM (dual sim, twin sim)
  • Data: 2009-07-22 19:53:22
    Temat: Re: Moduł GSM i praca z dwoma kartami SIM (dual sim, twin sim)
    Od: "VSS" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk wrote:

    > Ewentualnie jakie inne rozwiązania można tu zastosować? Które linie
    > można pożenić na sztywno, a które należy przełączać?
    > Jak mniej więcej działa taki zestaw z Allegro?

    ja pracując w serwisie panasonica w 98 roku zbudowałem, chyba pierwszy w
    polsce, telefon na dwie karty na podstawie panasona g500. wycięłem z tyłu
    obudowę, wkleiłem drugie gniazdo. podłączyłem wszytskie nogi od obu gniazd
    razem, tylko nogę 5 czyli vcc podłaczyłęm poprzez wbudowany wyłacznik
    wibratora w telefonie. działało bez problemu. oczywiście trzeba było
    wyłaczyć fon, przełączyć napięcie i właczyć fon aby zaczytało druga kartę
    ale działało :)
    --
    VSS http://vss.pl