  • Data: 2019-10-11 15:18:26
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > za 80zł od rana do wieczora...albo za 100zł na 3 dni? :)
    > No i trzeba pamiętać że to z wkładem własnym w razie uszkodzenia, no i
    > kartę kredytową trzeba mieć (ja mam właśnie po to...)

    Myślę, że warto skorzystać z takiego wypożyczenia na kilka dni, jak się planuje zakup
    jakiegoś samochodu. Można przetestować jakiś konkretny model przed podjęciem
    ostatecznej decyzji o zakupie. Tylko jak widzę, to prawie wszystkie dostępne
    samochody mają silniki benzynowe a diesli prawie nie ma.
    Karta debetowa nie wystarczy?