  • Data: 2009-01-09 22:38:59
    Temat: Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupić?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba Wojtkowiak pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale używasz i wiesz czy tak sobie teoretyzujesz?
    Sprawdzałem, i zdecydowałem nie używać.
    > Ja korzystam z 1920x1200 zarowno na 22 jak i n 24", rysunki cad, grafika i
    > oczywiście filmy. Nie mam żadnych problemów z tą rozdzielczością na 22"
    > (właśnie l220x).
    o tym właśnie pisałem
    > I co mają wspólnego Twoje problemy ze stronami tworzonymi na panoramach z
    > rozdzielczością?
    To nie są MOJE problemy. Strony www POWINNY być tak projektowane, żeby
    ich treść zajmowała całe okno. CAŁE, ale o wymiarach takich jak chce
    czytający. Tak niestety nie jest. Okna zazwyczaj zajmują taką
    powierzchnie jaką wybiera im projektant, widzący je tylko i wyłącznie na
    swoim monitorze. JA wiem że to głupie, Ty być może też. Ale 50% twórców
    stron - nie. Czy warto sie skazywac na problemy? JAka jest skala
    problemu? Na te pytania musi sobie odpowiedzieć Tylko kupujący monitor.
    Zauważ ze o ile Tobie na blisko 2 tysiacach punktów w poziomie, strona
    www wyświetlajaca flasha w 1000 punktach zajmie pół ekranu i olejesz to,
    to nie każdy ma taki komfort. nie każdy tak dobrze widzi, zeby nie tyle
    zobaczyć, co czytac takei literki. Tak sie również zachowają setki
    starych programów, programów dołączanych do pewnych urządzeń ( telefon
    siemens, panel sterowania do karty dzwiekowej itp.)

    ToMasz