  • 1. Data: 2011-11-25 22:17:09
    Temat: Monitor z tunerem TV
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam takie szkolne pytanie:
    Jesli monitor ma wbudowany tuner DVB-T to juz automatycznie ma tuner
    analogowy czy musze precyzyjnie szukac Monitora z oboma funkcjami?
    A moze ktos moze polecic konkretny model? Nie musi byc zadna rewelacja,
    fajnie zeby mial ze 23-24cale, na codzien bedzie uzywany jako TV i od czasu
    do czasu jako monitor.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org www.occupywallst.org

  • 2. Data: 2011-11-25 22:33:37
    Temat: Re: Monitor z tunerem TV
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25 listopada 23:17, 2late pisze:
    > fajnie zeby mial ze 23-24cale, na codzien bedzie uzywany jako TV i od
    > czasu do czasu jako monitor

    To może kup TV Full HD i od czasu do czasu podłącz kompa przez HDMI czy
    przez coś.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-25 22:40:01
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/11/2011 10:33 PM, Piotr M wrote:

    > To może kup TV Full HD i od czasu do czasu podłącz kompa przez HDMI czy
    > przez coś.

    Komputer stary. Chodzi o TV dla rodzicow do ktorych wpadam dwa razy w roku
    i chce miec do czego podlaczyc kompa.
    Znalazlem cos takiego:
    http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-pr
    tinters/monitors/lcd-tv-tuner/LS24F9DSM/EN/index.idx
    ?pagetype=prd_detail&tab=specification
    ale nie znam sie i raczej nie jestem w stanie sie poznac do swiat.
    Monitorow jest cala masa i wszyscy klamia ze ich sa najlepsze. :)

  • 4. Data: 2011-11-25 22:59:20
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25 listopada 23:40, 2late pisze:

    > Komputer stary. Chodzi o TV dla rodzicow do ktorych wpadam dwa razy w
    > roku i chce miec do czego podlaczyc kompa.

    To tym bardziej nie kupuj im monitora :)
    Dalej polecam kupić TV. A że komp stary? To nic. Są przejściówki VGA-SCART.

  • 5. Data: 2011-11-26 07:01:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup
    > To tym bardziej nie kupuj im monitora :)
    > Dalej polecam kupić TV. A że komp stary? To nic. Są przejściówki VGA-SCART.

    Po co przejściówka, skoro tv mają d-sub?

  • 6. Data: 2011-11-26 08:39:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 26 listopada 08:01, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup
    >
    > Po co przejściówka, skoro tv mają d-sub?

    Aha :)

  • 7. Data: 2011-11-26 08:45:45
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/11/2011 10:59 PM, Piotr M wrote:

    > To tym bardziej nie kupuj im monitora :)
    > Dalej polecam kupić TV. A że komp stary? To nic. Są przejściówki VGA-SCART.

    Jakis konkretny model? :)
    Stary komp, mam na mysli ma Bartona 2.5 GHz+ i Nvidie 64 na AGP o ile
    dobrze pamietam, ma z 6 lat.