    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.comp.lang.php
    Subject: Re: Monitory panoramiczne, konsekwencje na design www
    Date: Mon, 19 Jan 2009 08:07:26 +0100

    Jacek Czerwinski pisze:
    > Coraz powszechniejsze monitory panoramiczne (nawiasem mówiąc oszukane w
    > pionie o ok 100 pixeli), dość powszechny wygląd w centrum stroniczka i
    > białe pasy po bokach. Czasem pasów nie ma, ekran jest wypełniony, układ
    > plam (paneli) może być miły dla oka lub nie.
    > Nawet jak ogólny rozkład plam jest miły, zwykle czytanie tak długiej
    > linii tekstu jest mało ergonomiczne.

    Najbardziej ergonomiczne jest, gdy to czytelnik narzuca, jak ma być
    wyświetlany tekst. Sztywna szerokość stron jest dla mnie wkurzająca, na
    stronę zaglądam, po to by uzyskać informację, a nie zachwycać się jej
    wyglądem. A przeglądarki nie trzeba otwierać na caly ekran, ja w
    zasadzie nigdy tak nie otwieram

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl