  • 1. Data: 2023-08-30 09:15:52
    Temat: Motorola G52
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Mam zamiar kupić Motorolę G52. "Czysty" Android, obietnica upgradu do v.13
    Co myślicie?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-08-30 10:27:03
    Temat: Re: Motorola G52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-30 o 09:15, Jacek pisze:
    > Mam zamiar kupić Motorolę G52. "Czysty" Android, obietnica upgradu do v.13
    > Co myślicie?

    W moim odczuciu interfejs Motoroli był jak dla leworęczych.
    Myślę, żeby nie kupować.

  • 3. Data: 2023-08-30 13:06:49
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 30 Aug 2023 10:27:03 +0200, użytkownik cef napisał:

    > W moim odczuciu interfejs Motoroli był jak dla leworęczych.
    > Myślę, żeby nie kupować.

    Od dwóch lat mam Motorolę G(9)Play, nie zauważyłem wad interfejsu. Za to
    chwalę sobie baterię 5 Ah.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-08-30 21:46:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-30 o 13:06, Jacek pisze:

    > Od dwóch lat mam Motorolę G(9)Play, nie zauważyłem wad interfejsu. Za to
    > chwalę sobie baterię 5 Ah.

    Nie pisałem, że ma wady. To nie wada tylko cecha.
    Może jesteś bliski leworęczności
    i dlatego Ci to nie przeszkadza.

  • 5. Data: 2023-08-30 22:32:18
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 30 Aug 2023 21:46:22 +0200, użytkownik cef napisał:

    > Nie pisałem, że ma wady. To nie wada tylko cecha.
    > Może jesteś bliski leworęczności i dlatego Ci to nie przeszkadza.

    Zaciekawiłeś mnie :) Jestem zdecydowanie praworęczny i jakoś nie widzę aby
    mi to przeszkadzało operować tym telefonem. Mógłbyś dokładniej opisać tą
    cechę telefonu która miała by sprzyjać leworęcznym?

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-08-30 23:43:03
    Temat: Re: motoSRAJrola G52
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    Jacek wrote:
    > Co myślicie?

    Myśleć należy do stawiającego NAIWNE pytanie!

    InterŚMIETNIK zawalony jest milionami opinii, czytać!

    Za 200 jevvSZMAT (w rejonie dziupli z której "nadaje");
    lub u dziada (manipulowany, albo plagiat) za 150 'fiat money'
    można nazwać totosieńko jako: teleGÓWIENKO!

    Średnio po 10 miesiącach odmawia posłuszeństwa.

    Kamera-Obskura (przy wystarczającym świetle) wykonuje
    ZNACZNIE LEPSZE fotografie! Stary teleSRAJ G20 jest
    "o niebo lepszy"!

    motoSRALrola to nie firma do produkcji teleSRAJów, to
    firma produkująca PROFESJONALNE systemy nadawczo/odbiorcze,
    oraz urządzenia pomiarowe.

    Innymi słowy "każ rolnikowi wybudować i odstrzelić rakietę
    na księżyc..."... ... ...

    --
    hordilodoir

    https://mega.nz/file/kdEWBYjY#AwataWO-DG_0PtGikYCDDH
    IBMnkjXF0tyvr5-8mqDII

    https://tinyurl.com/jebana-suka

  • 7. Data: 2023-09-02 16:14:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-30 o 22:32, Jacek pisze:

    > Zaciekawiłeś mnie :) Jestem zdecydowanie praworęczny i jakoś nie widzę aby
    > mi to przeszkadzało operować tym telefonem. Mógłbyś dokładniej opisać tą
    > cechę telefonu która miała by sprzyjać leworęcznym?

    Nie ma co opisywać.
    Mój pierwszy telefon to była Motorola
    (taka cegła) i tam niczego nie zauważyłem,
    bo nie było z czym porównać.
    A potem jak przesiadałem się na różne Nokie, Siemensy,
    Ericksony i potem znów jakaś kolejna Motorola (L coś tam),
    to już jej obsluga wydawała mi się właśnie taka, że
    guziki były nie tam gdzie oczekiwałem i odnosiłem
    wrażenie, że wygodniej było by obsługiwać ją
    lewą ręką (jeśli jedną). Np jeśli wyłącznik zasilania jest z boku telefonu,
    to jak wezmę go w prawą rekę, to wyłącznika szukam pod kciukiem a w Motoroli
    był pewnie z drugiej strony. Nie wiem jak jest teraz. Może kwestia
    przyzwyczajenia,
    ale jakoś różne modele nie wywołują u mnie takich problemów w
    intuicyjnnej obsłudze
    jak Motorola jeśli trafi incydentalnie w moje ręce.

  • 8. Data: 2023-09-03 08:11:27
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.09.2023 o 16:14, cef pisze:

> [...]
    > intuicyjnnej obsłudze
    > jak Motorola jeśli trafi incydentalnie w moje ręce.

    Zupełnie inne doświadczenia. Pierwsze moje telefony, po topornej Nokii i
    S-E kupiłem Motkę z klapką, zupełnie inny wymiar telefonu. Wszystko
    poukładane, przejrzyste, kilkanaście motywów do wyboru, animowane emotki
    itd. Teraz też nie widzę telefonu który mógłby dorównać mojej chińskiej
    Moto G7 Power. Oczywiście mowa o sprzęcie w tym samym przedziale cenowym

  • 9. Data: 2023-09-03 10:34:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-03 o 08:11, Trybun pisze:

> [...]
    > itd. Teraz też nie widzę telefonu który mógłby dorównać mojej chińskiej
    > Moto G7 Power. Oczywiście mowa o sprzęcie w tym samym przedziale cenowym

    Jak widać każdy oczekuje czego innego i inaczej odbiera to, co telefon daje.
    Dla mnie nieistotne są motywy czy jakieś emotki. Telefonu używam głównie
    do dzwonienia
    i ewentualnie obsługi koniecznych aplikacji (net) Dlatego przy minimum
    używanych klawiszy ważne jest, żeby były tam gdzie jest mi wygodnie
    albo gdzie się przyzwyczaiłem, że są.

  • 10. Data: 2023-09-06 12:46:27
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.09.2023 o 10:34, cef pisze:

> [...]
    > i ewentualnie obsługi koniecznych aplikacji (net) Dlatego przy minimum
    > używanych klawiszy ważne jest, żeby były tam gdzie jest mi wygodnie

    Jak miałem Nokię i Sony też tak myślałem. Dopiero dostępne w Motoroli
    animacje pozwoliły spojrzeć na telefon z innej perspektywy. Np wysyłasz
    imieninowy bukiet kwiatów z życzeniami i podkładem audio jednym
    kliknięciem.