  • Data: 2023-03-13 08:07:23
    Temat: Re: Mruganie diody w pamięći USB
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat nie chłam, lecz najszybszy pendrive jaki mam, zapisy rzędu 70 MB/s.
    PNY z porządnej serii, wszystkie później kupione "markowe" są wolniejsze.
    Rzecz w tym, że mruga nawet gdy raczej transmisji nie ma (w tunerze, bo w Win 10 to
    tylko jasny Redmont wie co robi)
    A kiedyś nie mrugał.
    No chyba, że sięTimeShift sam włączył, ale w menu tunera wyłączony i jakichkolwiek
    plików timeshifta na pendrajwie nie widać

    -----