eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr › Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
  • Data: 2010-02-25 21:26:23
    Temat: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 16:39:37 +0100, Papkin napisał(a):

    > Czy ktos ma inne wnioski?

    Ja mam wnioski takie że jak pierwsze takie stacje ruszały to się opłacało.

    Obecnie przykręcili parametry od momentu jak są kolejki np. na Górczewskiej
    przed Wola Parkiem.

    Kiedyś myłem i w kilka zł dało się wyrobić - obecnie jest to >10 zł a i
    efekt nie jest jakiś cudny. Wolę pojechać na przejazdówkę przed Fort Wola
    gdzie najpierw bramka sprywska, później pracownicy karcherem i szczotką
    szyby i potem przejazd wg. wybranego programu.

    Bez wysiadania i po 2ch minutach umyty...

    Acha - na RoboWash byłem raz i efekt był mizerny a dodatkowo w programie
    było niby mycie (a raczej zpsikanie) podwozia - podwozie było suchę więc
    oszukują więc złodzieji wspierać nie będę...