eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr › Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
    Date: Fri, 19 Mar 2010 14:08:14 +0100

    > Tak. Ja jeżdżę na BP przy FAT. Za 5 PLN całe auto myję bezproblemowo
    > (niemałe). Sposób prosty: każdym programem po kolei objeżdżam całe
    > auto dokładnie - zaczynam przy przyciskach więc jak auto obejdę

    Musisz sie uwijac jak TurboDynoMan albo SuperES albo inny strus pedziwiatr, sa
    4 programy wiec srednio 1,25 na kazdy - to jakas minuta, wg mnie nie do
    zrobienia :-)!!! Albo cos krecisz.

    Tymi mikro kuleczkami naprawde trzeba uczciwie "pojechac" po brudzie by odpadl
    a i tak szary nalot zostanie. A kasa leci w zastraszajacym tepie.

    Wosk sprobowalem raz, nie splukwialem pozniej ostatnim programem, i zostaly
    woskowe zacieki na aucie... raz jeszcze podjechalem na myjnie tym razem
    uwijajac sie szybciej i przelaczajac programy jak jeszcze nie bylo trzeba (czas
    na zmiane programow wystarcza do umycia np tylu wozu). Mycie proszkiem, pozniej
    splukiwanie i da sie zamknac w 4-5zl ale efekt jest sredni i tak, cienki szary
    nalot zostaje. Do tego bol reki od machania lanca i pomoczona kurtka (lekko).

    Mam juz w miare czyste auto, parkuje i co jest za 2dni? Pelno kurzu na aucie bo
    taki syf mamy we Wroclawiu na drogach, jedzie cos ciezkiego i zaraz mini zamiec
    piaskowa. Nie drozne studzienki, niecki w ktorych zbiera sie syf i pelne kurzu
    krawezniki. Takie mamy drogi we WRO.

    Ciekawe czy jest na swiecie lakier ktory po prostu jest brudo-fobowy, ktorego
    brud sie nie chce czepiac.

    Korci mnie nawet Diamond ochrona lakieru, koszt do przelkniecia jesli ktos ma
    nowe auto, ja nie mam juz nowego wiec taka inwestycja jest bez sensu. Obiecuja
    ze ich preparat zamyka mikropory w lakierze i brud sie nie czepia. Ale czy to
    prawda? Szyba w lazience musi byc bardzo gladka (lustro) a i tak rozny brud sie
    przyczepia :)