  • 161. Data: 2012-12-18 23:54:35
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > No i umówmy się. To nie jest tak, że po kilkudziesięciu minutach w
    > samochodzie (szczególnie przegrzanym, bez klimy, ze sztucznymi fotelami
    > i np. dymem papierosowym) pachnie się fiołkami :)

    A kto teraz jeździ autem bez klimy, skoro takie z klimą można kupić za 3
    tys.?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 162. Data: 2012-12-19 00:03:37
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, t? <t?> wrote:
    > Jestem ponadprzeciętnie sprawny fizycznie, regularnie uprawiam sport.
    > Zwykle 3x w tygodniu.

    Tak tak. Chodzisz na siłkę i jesteś karkiem. Jeśli mamusia jest dumna,
    to bardzo dobrze, ale nie o taką sprawność chodzi.

    pozdrawiam,
    PK

  • 163. Data: 2012-12-19 00:10:10
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, t? <t?> wrote:
    > A kto teraz jeździ autem bez klimy, skoro takie z klimą można kupić za 3
    > tys.?

    "Ktoś" kto posiada samochód bez klimy. Bo np. dopłata była 8kPLN
    i wolał to wydać na rok paliwa czy coś. Skoro firmy oferują warianty
    bez klimatyzacji, to pewnie ktoś je kupuje.

    A może pan prezes prosto po pracy jedzie na tor, więc wybrał z garażu
    Ferrari Scuderia. No i nie ma klimy. Biedak. A przecież mógł kupić taki
    za 3k.

    BTW: jak oceniasz awaryjność klimatyzacji w samochodzie kosztującym
    tyle co średniej klasy laptop? :]

    pozdrawiam,
    PK

  • 164. Data: 2012-12-19 09:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tÎż ...

    > Żeby mieć średnią 15 km/h musiałaby jechać prawie cały czas >20 (bo
    > czasem trzeba się zatrzymać, zwolnić). Już to widzę, jak po takiej
    > jeździe 55-letnia kobieta dojeżdża świeża i wypoczęta. Jaaasne.

    udowadniasz tylko, że nie wiesz o czym mówisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 165. Data: 2012-12-19 09:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tÎż ...

    > Czyli samochodem szybciej i wygodniej. Dokładnie o tym piszę.

    myślę, że powinieneś to opublokowac. Podejrzewam, że twoje wnioski są
    genialnie odkrywcze.
    Ciekawe, że pomimo tego, mnóstwo ludzi jeżdzi jednak komunikacją, prawda?
    Myślę, ze w swojej pracy powinieneśchociaż minimalnie odnieśc się do tego
    kuriozum.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 166. Data: 2012-12-19 10:08:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PK nabazgrał(a):

    > Na przykład?

    Szachy ...

  • 167. Data: 2012-12-19 10:56:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Dec 2012 23:10:10 +0000 osobnik zwany PK napisał:

    > "Ktoś" kto posiada samochód bez klimy. Bo np. dopłata była 8kPLN i wolał
    > to wydać na rok paliwa czy coś. Skoro firmy oferują warianty bez
    > klimatyzacji, to pewnie ktoś je kupuje.

    kupują je firmy jako flotówki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2012-12-19 11:06:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-19, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ciekawe, że pomimo tego, mnóstwo ludzi jeżdzi jednak komunikacją, prawda?

    Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 169. Data: 2012-12-19 13:58:28
    Od: tÎż

    Budzik wrote:

    > myślę, że powinieneś to opublokowac. Podejrzewam, że twoje wnioski są
    > genialnie odkrywcze.

    Każdy myślący człowiek dochodzi do takich samych samodzielnie.

    > Ciekawe, że pomimo tego, mnóstwo ludzi jeżdzi jednak komunikacją,
    > prawda? Myślę, ze w swojej pracy powinieneśchociaż minimalnie odnieśc
    > się do tego kuriozum.

    Bo tak jest taniej. Wyjątkiem, jak pisałem, bywa metro i tramwaj, które
    na niektórych trasach są szybsze (ale nie wygodniejsze). Rower jest
    prawie zawsze najchujowszy. Nie bez powodu rowery są używane do
    komunikacji głównie w krajach trzeciego świata (i na zachodzie przez
    snobów, ew. z powodu sztucznie generowanych przepisów "ekologicznych").

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 170. Data: 2012-12-19 14:31:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 18.12.2012 23:54, t? wrote:

    > A kto teraz jeździ autem bez klimy, skoro takie z klimą można kupić za 3
    > tys.?

    Po tym jak pooglądałem crash-testy różnych wytworów motoryzacyjnych
    padło na punto II.

    Za klimę musiałbym dopłacić ~1.5k i dostał gratis dodatkowe 80k
    przebiegu oraz wyraźne ślady klepania, albo 260k przebiegu i samochód
    "igła, po mechaniku" (który nagle postanowił się go pozbyć z
    niewiadomych przyczyn).

    Michoo