  • 171. Data: 2012-12-19 15:56:13
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tÎż ...

    > Każdy myślący człowiek dochodzi do takich samych samodzielnie.

    ROTFL
    Ale już tego, że rowerem szybciej od komunikacji nie zauważyłeś...

    > Bo tak jest taniej. Wyjątkiem, jak pisałem, bywa metro i tramwaj, które
    > na niektórych trasach są szybsze (ale nie wygodniejsze). Rower jest
    > prawie zawsze najchujowszy. Nie bez powodu rowery są używane do
    > komunikacji głównie w krajach trzeciego świata (i na zachodzie przez
    > snobów, ew. z powodu sztucznie generowanych przepisów "ekologicznych").

    Albo mało byś na zachodzie albo obserwacje masz jakieś dziwne.
    Podałem ci swoje casy przejazdów.
    Dlaczego uważasz, że dla mnie komunikacja miejska byłaby lepsza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 172. Data: 2012-12-19 15:56:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

    przepraszam, czy dzisiaj jest Dzień Truizmów na usenecie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 173. Data: 2012-12-19 15:56:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > kupują je firmy jako flotówki

    chyba sobie jaja robisz...

  • 174. Data: 2012-12-19 16:09:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 175. Data: 2012-12-19 17:47:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > udowadniasz tylko, że nie wiesz o czym mówisz...

    Bez urazy, ale .. jak wsiadłem na rower po długim czasie to miałem średnią
    właśnie 15km/h. Z czasem zapewne miałbym większą, ale ... mowa o 55-letniej
    kobiecie, która ma dojechać niezmęczona.

  • 176. Data: 2012-12-19 17:55:55
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > Żadne specjalne osiągnięcie dla kobiety w tym wieku jeżdżącej systematycznie. Moja
    żona lekko starsza spokojnie taką przeciętną osiągnie a nie jeździ systematycznie. Ja
    w wieku 65 lat też spokojnie tak pojadę a też nie jeżdżę rowerem codziennie

  • 177. Data: 2012-12-19 19:10:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Użytkownik tÎż ...

    > udowadniasz tylko, że nie wiesz o czym mówisz...

    Obstawiam, że z Was dwóch, to raczej Ty nie wiesz.

  • 178. Data: 2012-12-19 19:11:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Użytkownik tÎż ...

    > ROTFL
    > Ale już tego, że rowerem szybciej od komunikacji nie zauważyłeś...

    Jak doliczysz dwa prysznice i czas na pranie garnituru to niekoniecznie.

  • 179. Data: 2012-12-19 21:42:12
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

    Część pewnie tak, ale nie wszyscy. Nawet nie wiem czy większość.

    Bardzo wiele osób wybiera komunikację masową, bo jest wygodniejsza,
    bo daje im większe możliwości. No i dlatego, że czasem jest szybsza
    (mówię o czasie "brutto", a nie o samej jeździe z A do B, choć i on
    może być krótszy).

    pozdrawiam,
    PK

  • 180. Data: 2012-12-19 21:44:27
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Jak doliczysz dwa prysznice i czas na pranie garnituru to niekoniecznie.

    Z ciekawości: co to znaczy "czas na pragnie garnituru"?
    I skąd te 2 prysznice? Jak dla mnie to wychodzi jeden (zależy czy ktoś
    się normalnie kąpie przed czy po pracy).

    pozdrawiam,
    PK