  • 181. Data: 2012-12-19 21:47:46
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, masti <g...@t...hell> wrote:
    > kupują je firmy jako flotówki

    Nie mam danych, żeby to podważać. Znam tylko sytuację z dwóch
    firm: mojej i ojca. W obu kupuje się raczej "full opcje". Takie
    podstawowe wersje bez klimy to chyba dla dostawców pizzy...

    Za to mam wielu znajomych, którzy kupili świadomie wóz bez klimy
    (zazwyczaj używany), bo wydał im się ciekawszy niż klimatyzowany
    w tej samej cenie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 182. Data: 2012-12-20 09:56:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nie

    A któreż to firmy kupują samochody bez klimy?
    Bo jeżdziłęm wieloma firmówkami (swoimi i nie tyko) i prakycznie poza jakąś
    Pandą któa była firmówą w cudzysowu, nie widziałm auta bez klimatyzacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 183. Data: 2012-12-20 09:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez urazy, ale .. jak wsiadłem na rower po długim czasie to miałem
    > średnią właśnie 15km/h. Z czasem zapewne miałbym większą, ale ... mowa
    > o 55-letniej kobiecie, która ma dojechać niezmęczona.

    Moja mama jeżdzi regularnie - rocznik 57.
    Co rozumiesz przez "niezmęczona"?
    Mniej zmęczona niż po jeżdzie komunikacją?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 184. Data: 2012-12-20 09:56:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak doliczysz dwa prysznice i czas na pranie garnituru to niekoniecznie.

    nie bądzmy szczególarzami.
    Jak odliczę godzinę na sport który mam od razu "w cenie" to i tak jestem
    sporo do przodu. :)

    P.S. Pranie garnituru?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 185. Data: 2012-12-20 09:56:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Obstawiam, że z Was dwóch, to raczej Ty nie wiesz.

    Twoje prawo.
    Przypomnę tylko, że ostatnią naszą rozmowę o rowerach skończyłeś jakimś
    swoim chamskim zachowaniem, więc może nie brnijmy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 186. Data: 2012-12-20 10:47:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Dec 2012 08:56:03 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > firmówkami (swoimi i nie tyko) i prakycznie poza jakąś Pandą któa była
    > firmówą w cudzysowu, nie widziałm auta bez klimatyzacji.

    a są takie. I nie są to firmy krzak.
    Powiem Ci, ze są nawet takie bez radia mimo, że normalnie takiego nie
    dostaniesz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 187. Data: 2012-12-20 11:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > a są takie. I nie są to firmy krzak.
    > Powiem Ci, ze są nawet takie bez radia mimo, że normalnie takiego nie
    > dostaniesz

    A możesz wymienić konkretnie?
    Auta będące własnością firmy czy flotówki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 188. Data: 2012-12-20 12:05:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Dec 2012 10:56:01 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > A możesz wymienić konkretnie?

    konkretnie nie mogę, duża zagraniczna firma

    > Auta będące własnością firmy czy flotówki?

    flotówki, ale to nie ma znaczenia bo to nie leasingodawca wybiera

  • 189. Data: 2012-12-20 12:37:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-13 19:11, masti pisze:

    > ja to widziałem w realu nie w skeczu

    Hmm. A gdzie?

  • 190. Data: 2012-12-20 12:50:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-13 00:21, PK pisze:

    > Tzn. wydaje Ci się, że śnieg jest bardziej śliski niż np. ściółka leśna
    > lub błoto?

    Wydaje mi się, że śnieg na uczęszczanej drodze wcale nie musi być bardziej śliski
    od ściółki w lesie, aby jazda po nim stanowiła znacznie większe ryzyko.

    A rower odpowiednio przygotowany do zimy, to rower wyczyszczony, nasmarowany
    i wstawiony do suchej piwnicy bądź na strych.