  • 201. Data: 2012-12-20 20:56:01
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i co z tego?
    > To jest właśnie prawda, która Ci sie nie podoba, ale jej to jeszcze w
    > fałsz nie zmienia.

    Ale ty próbujesz dokładnie odwrotną implikację przedstawić - tymczasem to
    że przedstawisz swoje racje w taki sposób nie sprawia, że Twoje twierdzenia
    są prawdziwe.
    Sprawia tylko i wyłącznie to, że odechciewa się z Toba prowadzić polemikę.

    > Ani słowo bezpodstawne nie pada.

    To zależy od twojej definicji słowa bezpodstawne.
    Zakłądam, że te słowa rzeczywiście bezpodstawne nie są - Ty po prostu tak
    myślisz.

    > Czy Tobie się to podoba czy nie - wisi mi i powiewa.

    Wzajemnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 202. Data: 2012-12-20 20:56:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > naprawdę mało mnie interesuje czy chcesz wierzyć czy nie.

    mnie również :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 203. Data: 2012-12-20 23:20:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale ty próbujesz dokładnie odwrotną implikację przedstawić

    Może do Twojej.

    >- tymczasem to
    > że przedstawisz swoje racje w taki sposób nie sprawia, że Twoje
    > twierdzenia
    > są prawdziwe.

    Oczywiście.
    Tylko fakt, że są prawdziwe, to powoduje.

  • 204. Data: 2012-12-20 23:38:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > sugerujesz, że moja mama jest jakoś ponadprzeciętnie uzdolniona sportowo?
    > ROTFL

    > To po co odpowiadasz?

    Bo absurdalny jest

  • 205. Data: 2012-12-21 11:55:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo absurdalny jest

    klepnąc w plecy? Zaciałeś się?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 206. Data: 2012-12-21 11:55:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Oczywiście.
    > Tylko fakt, że są prawdziwe, to powoduje.

    Powodowałby. A że nie masz racji to trudno mówić o prawdziwości.
    Trudno też mówić o twoich opiniach, jako o faktach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 207. Data: 2012-12-21 18:19:57
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-21 11:55, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > klepnąc w plecy? Zaciałeś się?

    ale jest! ;)
    Absurdalny jest on ;)

  • 208. Data: 2012-12-21 19:32:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Powodowałby. A że nie masz racji

    Twoim zdaniem.
    Tyle że ono mnie za bardzo nie interesuje.

  • 209. Data: 2012-12-21 20:40:52
    Od: tÎż

    Budzik wrote:

    > Dlaczego uważasz, że dla mnie komunikacja miejska byłaby lepsza?

    Ogarniasz w ogóle temat dyskusji, czy niezbyt?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 210. Data: 2012-12-21 20:41:51
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > Z ciekawości: co to znaczy "czas na pragnie garnituru"? I skąd te 2
    > prysznice? Jak dla mnie to wychodzi jeden (zależy czy ktoś się normalnie
    > kąpie przed czy po pracy).

    Ale z Ciebie brudas.

    --
    ss??q s? ??u??ou??