  • Data: 2019-03-15 15:35:03
    Temat: Re: Na drona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wiem, że gdyby nie było wiszącego w powietrzu przekonania, że gdzieś
    >skądś może pojawić się POLICJA, może stać, obserwować, suszyć, łapać
    >z nieoznakowanego pojazdu, zarejestrować i ukarać, to daleko byś nie
    >zajechał, bo ruch w Polsce wyglądał by gorzej niż we Wietnamie. Nadal

    A wiesz jak wyglada w Wietnamie ?

    >spora część ludzi wierzy w istnienie POLICJI i różne związane z tym
    >przesądy, jak np. że jeśli przejadą na czerwonym, to coś im się
    >stanie, np. spotka ich kara, mandat, punkty, będą mieli do czynienia
    >z POLICJą. I właśnie taka wiara powstrzymuje ich przed przejeżdżaniem
    >na czerwonym.

    Ale akurat wiara, ze za przejechanie na czerwonym spotka cie kara,
    jest bardzo powszechna, i w dodatku prawdziwa, a kara bedzie szybka, i
    nie ma tu policjantow na mysli.

    Ale widac tez ze wielu nie jest przesądnych i doskonale wie, ze ta
    kara nie nastapi w przez 2 s od wlaczenia czerwonego.
    No chyba, ze policja zobaczy :-)

    Podobnie widac na autostradach - jakby policji nie bylo, to owszem,
    troche by jezdzilo 200, 250 czy 300, ale wiekszosc tyle co dzis -
    120-130 naprawde, na liczniku moze niektorzy dobijaja 140 ...

    Przesądni owszem, tez sa.
    Kiedys mi kolega mowi "za szybko jezdzisz, mandat dostaniesz".
    Za 150 na autostradzie ?

    J.