    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na "muldzie" pękł mi zderzak
    Date: Mon, 22 Feb 2010 12:11:13 +0100

    W dniu 2010-02-22 09:33, to pisze:
    > No trudno, żeby Ci za 10 zł spawał.
    Lakiernik też potrafi lakierować element za 100 PLN albo za 500, dlatego
    pytam, czy to zwykła cena za spawanie, czy nie. Bo może to 15 minut
    roboty i jedni biorą za to 20, a inni 120. Nie wiem, dlatego pytam.

    > Albo podkleić jakkolwiek domowym sposobem
    Być może zauważyłeś, że pytałem jak to mniej więcej zrobić (użyć np.
    żywicy, czy czegoś innego), bo zapewne można skleić nawet kropelką,
    tylko pytanie na ile trwale.

    > albo poszukać używki w
    > odpowiednim kolorze po szrotach czy moto.allegro.
    A to już nie jest takie łatwe, zwłaszcza w odpowiednim kolorze. Z
    lakierowaniem to już masakra.

    Maciek