  • 21. Data: 2018-07-09 13:49:53
    Temat: Re: Navitel
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak masz 2 tygodnie urlopu i planujesz do Hiszpanii, to troche
    > wychodzi ...

    Ile to "troche"?

    > A aktualne mapy - instalujesz Here i masz najaktualniejsze, nawet z
    > takimi drogami, co dopiero beda :-)

    I Here nie ma problemu z objętością danych offline? Przecież to będzie to
    samo.
    Albo wiecej, bo i tak juz masz Google Maps do online i Here do offline?

  • 22. Data: 2018-07-09 13:49:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Coś tam mam od offline, ale nie zagłębiałem się. Szkoda mi nawet czasu, bo i
    > tak wymieniam telefon.

    No to jak już wymienisz telefon to wiedz że offline w Google Maps działa.

  • 23. Data: 2018-07-09 18:36:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2018 o 13:49 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Ile to "troche"?

    > I Here nie ma problemu z objętością danych offline? Przecież to będzie to
    > samo.
    > Albo wiecej, bo i tak juz masz Google Maps do online i Here do offline?

    Po co w ogóle się bawić w jakieś mapy offline kiedy teraz net w EU jest w
    cenie abonamentu lub kosztuje grosze? Ja mam do wykorzystania co miesiąc
    4,36GB przy jakimś marnym abonamencie. Jak jadę do wspomnianej Hiszpanii,
    z odpaloną navi gugla (na wszelki wypadek :-)) słuchając RMF w Internecie
    schodzi mi jakieś 200-300MB.

    TG

  • 24. Data: 2018-07-10 10:33:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    > I Here nie ma problemu z objętością danych offline? Przecież to
    > będzie to
    > samo.

    Ale nie trzeba co miesiac odnawiac :-)

    > Albo wiecej, bo i tak juz masz Google Maps do online i Here do
    > offline?

    I jeszcze mapfactor i pare innych :-)

    >Po co w ogóle się bawić w jakieś mapy offline kiedy teraz net w EU
    >jest w cenie abonamentu lub kosztuje grosze? Ja mam do wykorzystania
    >co miesiąc 4,36GB przy jakimś marnym abonamencie.

    4GB zuzyjesz na fejsbuka i jak wrocic ? :-)

    >Jak jadę do wspomnianej Hiszpanii, z odpaloną navi gugla (na wszelki
    >wypadek :-))
    >słuchając RMF w Internecie schodzi mi jakieś 200-300MB.

    A potem sie okaze, ze roaming padl, a ty nie wiesz gdzie jechac.
    Offline to offline.

    No i np dziala w podziemnych garazach, gdzie nie ma zasiegu ...

    J.

  • 25. Data: 2018-07-10 10:53:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A potem sie okaze, ze roaming padl, a ty nie wiesz gdzie jechac.
    > Offline to offline.
    >
    > No i np dziala w podziemnych garazach, gdzie nie ma zasiegu ...

    Nie ma zasięgu internetu, a jest zasięg GPS?

  • 26. Data: 2018-07-10 11:15:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 10:53, Uncle Pete pisze:

    > Nie ma zasięgu internetu, a jest zasięg GPS?

    GPS jest z systemu satelitów na orbicie.
    Będzie działał nawet jak ci wyłączą prąd, gaz i internet. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-07-10 12:09:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >GPS jest z systemu satelitów na orbicie.
    >Będzie działał nawet jak ci wyłączą prąd, gaz i internet. :-)

    Ale nie w podziemnym garazu.

    Co nie przeszkadza trasy ustawic/zaplanowac/sprawdzic ... o ile
    nawigacja jest off-line, bo z on-line to roznie bywa..

    J.

  • 28. Data: 2018-07-10 12:09:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Jul 2018 11:15:28 +0200, w <pi1tfq$l4r$2@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > GPS jest z systemu satelitów na orbicie.
    > Będzie działał nawet jak ci wyłączą prąd, gaz i internet. :-)

    W podziemnym garażu?

  • 29. Data: 2018-07-10 13:51:15
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-07-10 11:15, RadoslawF wrote:

    > GPS jest z systemu satelitów na orbicie.
    > Będzie działał nawet jak ci wyłączą prąd, gaz i internet. :-)

    Aha, w podziemnym garażu.

  • 30. Data: 2018-07-10 14:33:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > GPS jest z systemu satelitów na orbicie.
    > Będzie działał nawet jak ci wyłączą prąd, gaz i internet. :-)

    No toś palnął...