  • 11. Data: 2002-07-04 15:02:16
    Temat: Re: Neostrada +
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >To sa ch... prosze pana. Do centrali mam jakies 2 km i uporczywie mi mowia ze
    >nie da rady aby neo poszlo na takiej odleglosci. Szkoda slow.

    2km kablami czy w lini prostej? Skad wiesz jakiej jakosci sa te kable?

    Ale fakt... pechowiec z Ciebie.

    januszek

  • 12. Data: 2002-07-04 15:02:20
    Od: Wojtek Deneka <d...@p...fm>

    Michal Szokolo pisze:

    >Za to podobno (dezinfolinia tak twierdzi) mają "coś" zrobić z tym
    >idiotycznym logowaniem...

    ni i zrobili - mi na ten przyklad wygasili stare haslo ;-)

    --
    ,, Wojtek Deneka
    =o=__/ [pizza (@) pepperoni.fm.pl]

  • 13. Data: 2002-07-05 09:38:47
    Od: Wojtek Deneka <d...@p...fm>

    januszek pisze:

    >2km kablami czy w lini prostej? Skad wiesz jakiej jakosci sa te kable?

    Stan linii moze zmierzyc technik po stronie centrali przy minimalnej
    wspolpracy z twojej strony, tobie wystarcza do tego kombinerki
    izolowane (aby dac zwarcie) i telefon komorkowy aby sie. Wlasnie w ten
    sposob odbylo sie to u mnie gdy mialem klopoty z neo (ostatecznie
    okazalo sie ze to modem padal).

    --
    ,, Wojtek Deneka
    =o=__/ [pizza (@) pepperoni.fm.pl]

  • 14. Data: 2002-07-05 13:55:09
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    In article <8...@4...com>, januszek wrote:

    > 2km kablami czy w lini prostej? Skad wiesz jakiej jakosci sa te kable?
    >
    > Ale fakt... pechowiec z Ciebie.

    No w lini prostej to jest 2 km, a tak kablami to gora 3,5 km. Kable nie sa az
    tak stare. 5 lat temu byly zakladane telefony na naszym osiedlu, lacznie z
    budowa jakies centralki.

    --
    Pozdr. Jacek

  • 15. Data: 2002-07-07 15:15:15
    Od: "Barti" <b...@s...pl>

    > a nastepnie przyjela zgloszenie na Neostrade Plus (przejscie za 1 zl,
    > abonament 179 + 7% VAT przy umowie na 12 m-cy).
    dziwne
    mi powiedziala to samo ale zapytala czy chce miec czas nieokreslony czy na
    okreslony
    powiedzialem ze chce miec tak jak jest czyli do 02.2003 a ona no to
    nieokreslony i sobie wypowiem w styczniu

  • 16. Data: 2002-07-08 19:29:24
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> wrote in message

    > Podobno też mają przynieść jakiś CD z "niezbędnym oprogramowaniem".
    > Czyżby PPPoE?

    Tak, dokladnie - bedzie "udoskonalone" logowanie PPoE ;). A czy do tego
    potrzeba jakiegos specjalnego softu u abonenta - nie wiem.

    tom

  • 17. Data: 2002-07-09 14:13:47
    Od: "Ofca" <o...@o...pl>

    "tm" <t...@p...fm> wrote in message news:agcn27$o2t$1@news.tpi.pl
    > "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> wrote in message

    > Tak, dokladnie - bedzie "udoskonalone" logowanie PPoE ;). A czy do tego
    > potrzeba jakiegos specjalnego softu u abonenta - nie wiem.
    Potrzeba mieć zainstalowany protokół PPPoE. Logowanie wtedy wygląda
    identycznie jak w przypadku modemu.
    http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/ - Możesz zajrzeć tutaj.

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2002-08-01 19:04:04
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Tue, 2 Jul 2002 14:19:40 +0000 (UTC), Skibbi <s...@c...eu.org> in
    msg <s...@c...squonk> wrote:

    >o "rewelacyjnej" promocji TPSA dla użytkowników Neo. Za 1zł mógłbym się
    >przełączyć na usługe DSL, jednak cena łącz 512/128 wynosi już 319 zł :(

    chodzą słuchy, że za złotówkę można będzie też przejść na neo+
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--

  • 19. Data: 2002-08-01 19:04:09
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    no wlasnie sam jestem ciekaw jak to wyglada
    neostrade (256) mam od wczoraj i chcialbym przejsc na 512
    ale nie mam pojecia ile bedzie miesieczna oplata wynosic
    nigdzie o tym nie pisza
    jak 319 to ja dziekuje 270 to dla mnie za duzo

  • 20. Data: 2002-08-01 19:04:42
    Od: Marek B <m...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 15:29:12 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >s...@p...onet.pl (Skibbi) wrote in <s...@c...squonk>:
    >
    >[national characters have been removed]
    >
    >/ciach.../

    A ja sie dodzwonilem 2 razy- przelaczenie kosztuje niby 1 zl ale
    instalacja nowego modemu ktory niby musi byc wymieniony kosztuje 79 zl
    wiec w sumie ma to kosztowac 80 zl i wymiana modemu- calosc ma trwac
    kolo 3 tygodni,
    heh
    co wy na to panowie.
    pozdrawiam Marcox