  • Data: 2021-01-11 11:01:20
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-2021 o 10:49, Lisciasty pisze:

    > Co by nie mówić jest rewelacyjny, o wiele lepszy niż się tzw. otoczenie
    > spodziewało (bo ja wiedziałem że będzie zajebisty ale mogłem być mało
    > obiektywny). Miałem obawy, że żona się będzie boczyć, ale od kiedy
    > przyjechałem z salonu, do diesla już nie wsiadła.

    Ale to standard jest, nie słyszałem żeby ktoś kto ma w domu kilka
    samochodów, w tym elektryka, używał czegokolwiek innego gdy nie musi.
    Praktycznie każdy kto sobie trochę pojeździ autem ev, to albo przy nim
    zostaje, albo kupuje go w ciągu kilku miesięcy, bo po powrocie do
    smrodowoza odczuwa duży dyskomfort.

    Sam jestem tego najlepszym przykładem, kupiłem Leafa 1, pojeździłem
    kilka miesięcy, potem przesiadłem się na Konę AWD (głównie z powodu
    opóźnianiania dopłat do elektryków przez PIS).

    Ale mimo że auto było świetne, to brakowało w nim zalet elektryka, więc
    kilka miesięcy później, zamieniłem je na ev i chyba tak już zostanie
    docelowo.