  • 1. Data: 2011-03-31 07:08:09
    Temat: Re: Nie bądź pasożytem!
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Obśmiałem się, gdy przeczytałem, że automat do blokowania reklam w TV (moim TV za
    który płacę abo) byłby sprzeczny z prawem. Co za idiota to wymyślił? A jeżeli nie
    chce być uznany za idiotę, to niech wskaże konkretny przepis.

    A na razie reklam kontekstowych nie blokuję ale latające i śpiewające flashe jak
    najbardziej.

    JK

  • 2. Data: 2011-06-06 10:26:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    A na razie reklam kontekstowych nie blokuję ale latające i śpiewające flashe
    jak najbardziej.

    a jak to robisz ?

  • 3. Data: 2011-06-06 11:06:53
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > A na razie reklam kontekstowych nie blokuję ale latające i śpiewające
    > flashe jak najbardziej.
    >
    > a jak to robisz ?

    W Firefoksie jest od tego wtyczka AdBlock.

    --
    Peter