  • Data: 2017-08-15 03:48:02
    Temat: Re: Nie do wiary
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    news:599069bb$0$5163$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zrobiło mi upgrade do iOS 10 niestety.

    Może ten sam motyw pomoże z iOS 10?

    > a LG mi działa 3-4 dni tylko dzwoniąc (służbowy, a nie do zabawy).

    Każdy używa inaczej telefonu więc inaczej pracuje na baterii.
    Nie napisałem tego po to aby Ciebie zapewnić że będzie Ci
    chodził 2 dni tylko aby pokazać jak backup+reset+restore
    wyczyściło u mnie telefon i go przyspieszyło i wydłużyło
    czas pracy na ładowaniu z niecałych pół dnia do dwu dni.