    Date: Sun, 21 Aug 2022 23:41:07 +0200
    Subject: Re: Nie mam czasu poszukać ale może ktoś szukał
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.08.2022 o 23:23, ii pisze:

    > A macie coś okrągłego?

    Globus :]

    Się kurwa zastanawiam jak to wszystko ostatnio ogarnąłem. Chyba padnie
    na jakiś Xiaomi 5G z baterią 5000 i Snapdragonem 6G/128G. Redmi odpada
    bo u dołu ekranu ma czarny pasek albo kamera przednia jest na środku.
    POCO też do chuja, bo albo wyjebana cena albo jakiś MediaTek.

    Jak ja kurwa nienawidzę kamery przedniej. Nachujto jest? Selfi sobie nie
    robię więc powinny być opcje/noselfie.

    Proporcje ekranu z w/w właściwościami są jednak tendencyjne i nic
    ciekawego nie znalazłem. Same dachówki. Kurwa.

    Samsungi/wypad. Jebią się po czasie/każdy a cena popierdolona.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>