  • 1. Data: 2022-08-15 17:38:58
    Temat: Nie mam czasu poszukać ale może ktoś szukał
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Obecnie wymiary wyświetlaczy są dłuższe niż szersze. Szukam jakiegoś
    smartfona, który jest szerszy od innych w sensie, że ma inne proporcje
    ekranu niż standard. Jest coś takiego?...w sumie zaraz idę szukać ale
    poszukiwania są upierdliwe, bo nijak keyworda nie można dobrać, żeby
    wyświetlił te co szukam. Kiedyś dawno temu był jakiś Samsung cośtam Note
    i ten miał lekko szerszy ekran niż w standardzie ale Samsunga nie chcę.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2022-08-20 23:44:54
    Temat: Re: Nie mam czasu poszukać ale może ktoś szukał
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Aug 2022 17:38:58 +0200, w <62fa68b2$0$546$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > wyświetlił te co szukam. Kiedyś dawno temu był jakiś Samsung cośtam Note
    > i ten miał lekko szerszy ekran niż w standardzie ale Samsunga nie chcę.

    LeTV (Leeco), ale już chyba tylko resztki na ali.

  • 3. Data: 2022-08-21 12:07:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/08/2022 04:38 pm, LordBluzg(R)?? wrote:
    > lił te co szukam. Kiedyś dawno temu był jakiś Samsung cośtam Note i ten
    > miał lekko szerszy ekran niż w standardzie ale Samsunga nie chcę.

    Samsung Galaxy Z fold 4. :)
    Chyba kwadrtat bedzie. :)

    MSPANC

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 4. Data: 2022-08-21 16:50:10
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 21.08.2022 o 12:07, 2late napisał:

    > Samsung Galaxy Z fold 4. :)
    > Chyba kwadrtat bedzie. :)

    BlackBerry Passport 3, kwadratowy jak się patrzy.

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-08-21 23:23:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.08.2022 o 16:50, Collie pisze:

    > BlackBerry Passport 3, kwadratowy jak się patrzy.

    A macie coś okrągłego?

  • 6. Data: 2022-08-21 23:41:07
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.08.2022 o 23:23, ii pisze:

    > A macie coś okrągłego?

    Globus :]

    Się kurwa zastanawiam jak to wszystko ostatnio ogarnąłem. Chyba padnie
    na jakiś Xiaomi 5G z baterią 5000 i Snapdragonem 6G/128G. Redmi odpada
    bo u dołu ekranu ma czarny pasek albo kamera przednia jest na środku.
    POCO też do chuja, bo albo wyjebana cena albo jakiś MediaTek.

    Jak ja kurwa nienawidzę kamery przedniej. Nachujto jest? Selfi sobie nie
    robię więc powinny być opcje/noselfie.

    Proporcje ekranu z w/w właściwościami są jednak tendencyjne i nic
    ciekawego nie znalazłem. Same dachówki. Kurwa.

    Samsungi/wypad. Jebią się po czasie/każdy a cena popierdolona.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2022-08-23 01:40:20
    Temat: Re:Coś okrągłego
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    ii wrote:
    > A macie coś okrągłego?

    .., ależ oczywiście, np: http://bit.do/cos-okraglego

    posiadam i użytkuję...

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/CJg-mxZrCuY <-- Historia lubi się powtarzać

    https://youtu.be/HIV0sr8e-EQ <-- Możecie sobie wsadzić w dupę!
    https://youtu.be/TaXChUXYAxk

    https://youtu.be/KfcpUzPYbNc?t=224 <-- Szubienica dla REZUNa!

    http://bit.do/nazi_bandera <-- REZUNom nie ma miejsca na ziemi!

    https://zmianynaziemi.pl/kategoria/banderowcy <-- konowalce, REZUNy

    https://youtu.be/YYzvOq2Fmco <-- Himalaje hipokryzji

    http://www.ExposeTheReset.com <-- deep state (państwo w państwie) mafia

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 8. Data: 2022-08-23 02:13:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-21 o 16:50, Collie pisze:

    > BlackBerry Passport 3, kwadratowy jak się patrzy.

    Albo tableta niech sobie od razu kupi i będzie miał szeroki wyświetlacz :-(

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-08-23 09:28:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na pewno jest, bo widziałem idącą chodnikiem tlenioną w mini na koturnach rozdmuchaną
    UE wgapioną w toto wyglądające jak puderniczka
    z okręgiem jasno świecących bezcieniowo diod i nadającą swojego silikonowego bloga z
    Polszy.

    -----

  • 10. Data: 2022-08-24 00:19:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Globus :]

    O niego mi właśnie chodziło :-)

> [...]
    > POCO też do chuja, bo albo wyjebana cena albo jakiś MediaTek.
    >
    > Jak ja kurwa nienawidzę kamery przedniej. Nachujto jest? Selfi sobie nie

    I bez mikrofonu, przecież nie będziesz się nagrywał :-)

    > Proporcje ekranu z w/w właściwościami są jednak tendencyjne i nic
    > ciekawego nie znalazłem. Same dachówki. Kurwa.
    >
    > Samsungi/wypad. Jebią się po czasie/każdy a cena popierdolona.

    Sytuacja zmuszała mnie do niego i powiem prawdę: żaden się nie jebnął.