-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netco
logne.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@i...dyndns.org.invalid.200215.invalid>
<8...@g...com>
<r2lmnb$117t$1@gioia.aioe.org> <r2mh6a$vok$1@gioia.aioe.org>
<5e4ed1b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<r2mmdo$1qa9$1@gioia.aioe.org>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 20 Feb 2020 20:35:54 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r2mmdo$1qa9$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <5e4edf9a$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1582227354 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 83.142.196.21:4683
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672359
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20.02.2020 o 20:24, Uncle Pete pisze:
>> Podejrzewam, że niezmienianie pasów to efekt poboczny. Głównie chodzi
>> o to, że ludzie jadą tyle na ile im droga "wygląda" - co jest
>> argumentem przeciwko robieniu miejskich autostrada o potem dziwieniu
>> się, ze nie jadą 50. No to robią coś co wygląda "niepewnie" to
>> przynajmniej część co nie przyzwyczajona albo nie jeździ tam
>> codziennie zwolni. A że nie da się wyprzedzić, bo pasa nie idzie
>> zmienić to inni też zwolnia;)
>
> Ale jednak przyznajesz, że brak możliwości zmiany pasa odgrywa swoją
> rolę
Przyznanję, ale moim zdaniem nie to jest celem samym w sobie a skutkiem
ubocznym.
> W Moskwie widziałem inne rozwiązanie równocześnie przeciwko zbyt
> szybkiemu przejeżdżaniu przez pasy i wyprzedzaniu: spowalniacze leżące
> na całej szerokości jezdni w obu kierunkach i po obu stronach pasów. I
> to na szerokiej jezdni z dwoma pasami w każdą stronę. Spowolnić mocno
> trzeba ("policjanci" są grubi), a wyprzedzanie pod prąd traci sens.
> Okrutne, ale skoro inaczej się nie da... I fajne mają przejazdy
> kolejowe, gdzie podnosi się kawałek jezdni pod szlabanem.
Dla mnie generalnie w mieście lewy pas poinien mieć 2,7 metra, prawy
tyle żeby się autobus zmieścił a reszta na pas rowerowy. Wtedy prawym
nie vbędą zapierdalać bo autobusy i inna "stonka" a lewym jak będzie
wąski to nie bardzo będą chętni. Na wypadek karetki zjedzie się na pas
dla rowerów. Jako motocyklista bymbył przeciw, ale obiektywnie tak
właśnie powinno być, bo ludzie jadą tyle ile im się wydaje, że droga
pozwala. No więc jak budujesz pasy o szerokości "ekspresowej" to jeżdzą
70@50 (i to ci bardziej wstrzemieżliwi).
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.20 20:43 mk4
- 20.02.20 21:05 Mateusz Viste
- 21.02.20 12:14 Przemek Jedrzejczak
- 21.02.20 16:37 s...@g...com
- 21.02.20 17:10 Shrek
- 21.02.20 18:47 t-1
- 21.02.20 19:02 Tom N
- 21.02.20 19:19 5673
- 21.02.20 23:10 Shrek
- 22.02.20 12:27 RadoslawF
- 22.02.20 12:47 Shrek
- 22.02.20 18:57 RadoslawF
- 22.02.20 19:14 Shrek
- 22.02.20 20:07 Tom N
- 22.02.20 20:46 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
Najnowsze wątki
- 2024-06-04 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-03 dziękuję nie tankuję
- 2024-06-03 Bo konie to ...
- 2024-06-03 narząd nieużywany zanika
- 2024-06-02 Restart PC-ta
- 2024-06-03 polskie miasta są małe
- 2024-06-04 Wrocław => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-04 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-06-04 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-06-03 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-06-03 Kielce => UX/UI Designer <=
- 2024-06-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-06-03 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=