eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny? › Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.p
    l!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niestabilność samochodu przy ~50km/h - przyczyny?
    Date: Mon, 08 Feb 2010 06:57:55 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <hko9ar$v0b$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hkn523$507$1@news.onet.pl> <hkn79n$ct7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkndi4$96l$1@mx1.internetia.pl> <hkngsk$27u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkniff$fic$1@mx1.internetia.pl> <hknlc2$3mb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-111-42.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1265608860 31755 77.253.111.42 (8 Feb 2010 06:01:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Feb 2010 06:01:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hknlc2$3mb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253212
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:

    >> Przesadzasz, pierwsze dwa hamowania i nowy klocek zdziera calkowicie
    >> farbe zabezpieczajaca nowa tarcze, nie ma wiec mowy o jakims
    >> szczątkowym styku. Poza tym samych okładzin nie wycina pijana małpa.
    > Tyle że warstwa farby może być grubsza niż te niedokładności.
    > Tego typu połączenia po prostu się dociera - tak samo wiele innych
    > powierzchni wzajemnie pracujących też nie wycina pijana małpa, a jednak
    > wymagają dotarcia.

    Tia, ukladac przez 200-500km klocki to można w przypadku gdy ich
    "pierwszy milimetr" powierzchni posiada specjalnie do tego przeznaczoną
    warstwę. Przy czym i tak nie masz pewnosci ze po 1000km od dotarcia
    tarcze przezyja ostre hamowanie. Zwyklym klockom wystarczy kilka lekkich
    hamowań. Sytuacja przypomnina układanie się magnetyzerów, czy
    "formatowanie" akumulatorow li-ion/li-poly. Chodzi o unikniecie
    odpowiedzialnosci za dziadowski produkt i zrzucenie winy na
    nieprawidlowa eksploatacje.


    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: