    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niska cena życia...
    Date: Sat, 6 Apr 2024 15:49:10 +0200

    W dniu 6 kwi 2024 o 12:18, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Jeszcze pionowanie hybrydy z Krętej względem waserwagi.

    Zawieszenie na oko okazało się nadzwyczaj pionowe -- tedy
    pionowanie z waserwagą nie wniosło niczego dobrego...

    > Mogę też młotkiem :) nagiąć mocowanie hybrydy na Pogodnej.
    > Powyższe zabiegi mogą dać zauważalne zmiany, ale ograniczę
    > się do waserwagi...

    Gdybym qpił hybrydy nieco szybsze (i nieco droższe zarazem) na Krętej
    mógłbym mieć szybkość większą niż na Pogodnej. :) Gdybym na Krętej dał
    szybszy routerek wewnętrzny na 2.4GHz -- mógłbym na Krętej mieć szybkość
    większą niż na Pogodnej, gdzie mam całkiem szybki routerek wewnętrzny na
    2.4GHz i 5GHz, lecz używany zwykle na 5GHz.

    5GHz wyraźnie gorzej radzi sobie z przeszkodami niż 2.4GHz, ale nie jest
    tak za#@#$e [zapchane? zajęte?] jak 2.4GHz.

    Tak oto nocą mogę liczyć na 62Mb/s D i być może U, ale mnie D20Mb/s
    i 7Mb/s (tyle daje Dunaj za dnia) wystarczy na oba mieszkania -- matka
    nieustannie męczy wzrok i słuch TVBoxem, nieustannie zgłębiając kolejne
    zakamarki tak Boxa, jak i netu... Nie tęskni za CATV -- ma TVP1, TVP2,
    Kobietę, Republikę, TVS i wiele innych... Poznaje świat -- ja zaś
    poznaję upodobania mej matki -- widząc wybieraną przez nią muzykę...

    Co oszczędza na TV -- zużywa na miejskich asystentów noszących jej
    zaqpu... Za jednorazowy zaqup płaci 3 pln -- by otrzymać w zamian
    3kg, nierzadko w niezbyt niskiej cenie... Asystentki (zgodnie
    z prawem -- Polska jest teraz państwem prawa!) nie mogą nosić
    więcej niż 3kg!!! Mnie Wojnar wyśmiał, gdy usłyszał, że dla mnie
    3kg to praktyczny kres możliwości -- Wojnar orzeczeniem uzdrowił
    mój kręgosłup w zamian za pieniądze podatników...

    Rzeczpospolita żałowała mi nie tylko chorobowej renty, ale także
    postojowego miejsca na galeriowych parkingach... Mam pod mieszkaniem
    garaż, za który płacę makabrycznie wysoki (ponoć niezgodnie
    z Konstytucją) podatek od nieruchomości -- więc nie
    o nocne/stałe parkowanie chodziło...

    UM przysyła epopeje z których niełatwo wydedukować -- ile (formalnie
    garaż należy do 3 osób w niektórych miejscach a w innych miejscach
    tylko do 2 osób -- siostra zrzekła się swego udziału) trzeba zapłacić
    i (mam 2 mieszkania i garaż formalnie wspólny -- pokłosie rodzinnej
    firmy błogosławionej przez wielokrotnie (globalnie ;) beatyfikowany
    i kanonizowany; nadto każdy papież jest Ojcem Świętym) świętego
    Jana Pawła II) za co, dlatego w ubr. doszło do nieporozumienia,
    czyli niedopłaty 53 pln -- UM szybciorem (za pomocą komorników)
    pobrał 205 pln... (53 pln to niespełna ćwierć całego podatku od
    nieruchomości, jaką stanowi garaż)

    W tym samym czasie błąd pracowniczki podlegającej temuż UM skasował
    mi około 37 pln -- gdy protestowałem, usłyszałem coś na kształt:
    możesz podpierać się instytutami, urzędowymi stronami GOV
    (bezdyskusyjnie stanowiącymi tu wykładnię prawa) -- mnie to zwisa...

    To symetryczność prawa w RP. :)
    Jarosław Kaczyński obecnie rżnie niesprawnego umysłowo (udaje
    Greka? rżnie głupa?) przed przeróżnymi komisjami dogłębnie ;)
    badającymi to i owo... ;)

    -=-

    Routerek Na Pogodnej otrzymał adres 4.4.4.4/24 -- jest OK.
    (4.4.4.4 znamy z serwera DNS bodajże Googla? -- i co z tego?)

    -=-

    Jeszcze wiatr w żagle... [moje puszczanie wiatrów nie pomaga]
    Mogę netbook postawić na wewnętrznym klimatyzatorze? ;) Jak
    niegdyś Fujitsu-Siemensa? Fujitsu-Siemens dwakroć domagał
    się wizyty w serwisie -- jak Acer z Athlonem. :) Miał też
    problem z nadmiarem ciepełka -- jak tenże Acer... Tedy można
    by rzec, że notebook Fujitsu-Siemensa jest gorąco ;) kochającą
    kobietą -- która nie potrafi pogodzić się z odrzuceniem... ;)

    Tyle tylko, że LetMeRepair (serwisujący laptop Fujitsu-Siemensa)
    przysłał mi brakującą RAMkę -- nie musiałem słać laptopa do serwisu...
    Tymczasem serwis Acera nie chce przysłać mi wiatraka...

    Kiedyż wreszcie pojawią się tanie laptopy chłodzone bez wentylatorów...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'