  • 1. Data: 2010-06-13 20:43:43
    Temat: Nissan NV200 - widzial juz ktos ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Czy ktos juz namacalnie widzial NV200 i ewentualnie czyms sie moze
    podzielic ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-13 20:44:59
    Temat: Re: Nissan NV200 - widzial juz ktos ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Szewczak wrote:

    > (...) ewentualnie czyms sie moze
    > podzielic ?

    A na co reflektujesz?

  • 3. Data: 2010-06-13 20:53:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > A na co reflektujesz?
    >
    > --

    Na spostrzezenia typu jakosc wykonania, uzytkowosc. I tak pewnie podjade
    go zobaczyc, ale zapytac o zdanie innych mozna ;)

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-17 18:04:48
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hv39g4$11u$...@n...onet.pl...

> [...]
    >
    > Na spostrzezenia typu jakosc wykonania, uzytkowosc. I tak pewnie
    > podjade go zobaczyc, ale zapytac o zdanie innych mozna ;)

    Ogladalem z zewnatrz bo nie otworzyli mi go.
    Takie dziwne toto cos, w srodku przez szybe wieje bida. Kola 14 cali :D,
    tyle ze sporo zaladowac mozna. W przyszlym tygodniu z salonu maja zadzwonic
    jak beda mieli zarejestrowany pojazd do pokazywania.

    PZDr
    Adam