  • Data: 2009-01-07 16:14:22
    Temat: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi
    Od: TGor <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Chciałem dodać "winę umyślną", co sprowadza się do "chciałem to zrobić"
    > ale i "nie wiedziałem, choć wiedziałem, że trzeba sprawdzić i powinienem
    > był sprawdzić".
    > Tak, de facto trzeba udowodnić działanie świadome -- "z premedytacją".

    Ja przepraszam, ale jak dotąd domniemanie niewinności w Polsce jest
    łaską aparatu władzy.
    Jak nam będą chcieli zrobić kęsim, to spróbują zrobić. Sąd albo uzna
    winę, albo nie - zakładam tu, że potrafimy się bronić albo mamy dobrego
    adwokata.
    Bo co się stanie jak komendant walczy o złotą blachę czy inne kalesony a
    przed sądem staje małolat, którego zapracowanej matki nie stać na opiekę
    własną i "papugi" - szkoda gadać.

    TG