  • 1. Data: 2020-07-31 13:52:19
    Temat: Re: Norton Antyprogram
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 7/23/20 5:16 PM, slawek wrote:
    > Ma ktoś jakiś pomysł na debilizm miszczów z Symanteca? A rzecz w
    > tym że Norton Security skutecznie uniemożliwia
    > kompilowanie/debugowanie czegokolwiek, bo heurystyka wyjeb...je
    > wszystkie programy które są zbyt nowe i nie używane przez co
    > najmniej 5 użytkowników. Rzecz jasna helloworld.exe jest według
    > Symateca wirusem. Sprawa jest znana co najmniej od 2015 - ale
    > Symantec albo jest po prostu niekompetentny, albo zwyczajnie
    > zlewa użytkowników. Możliw że obie możliwości naraz.

    UWAGA: może to nie wina antywirusa ale ... wirusa?
    Ja miałem kiedyś trojana szpigującego zagnieżdzonego w biosie i na 3TB
    dysku (ponieważ większy niż 2 TB, wirus zagnieżdal się korzytając z tego)
    trojan ukrywał się a był detektowany właśnie na execach produkowanych
    przez kompilator

  • 2. Data: 2020-07-31 19:21:50
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 7/31/20 5:09 PM, slawek wrote:
    > Teoretycznie tak. Ale w praktyce nie. Gdyby to powinien kleić się
    > do każdego exeka, a nie wybiórczo tylko tego jednego. W dodatku
    > żaden inny antywirus nie potwierdza, nie jest w bazie, a jedyną
    > przesłanką jest że zbyt nowy i że ma zbyt mało użytkowników - co

    a na innym świeżym komputerze z Nortonem Antywirem?

  • 3. Data: 2020-08-02 15:24:49
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 7/31/20 10:41 PM, slawek wrote:
    > Olewa za to pyinstalera - sygnatura exe jest taka sama zawsze - a
    > Symantec jest za głupi aby zrozumieć jak to działa. Chyba też
    > blokował Netbeans - to wyjaśniałoby dlaczego były problemy z
    > aktualizacją - przez parę dni od wejścia nowej wersji.

    Ostanio miałem antywirusa Kaspersky, ale z powodu wirusów przeszedłem na
    Linuxa - Mint 20 Cinnaon