  • 1. Data: 2004-08-08 18:12:45
    Temat: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Witam, zawsze używałem NPF Symanteca,
    i byłem całkiem zadowolony, dobrze chronił
    (nie zawracał głowy ciągłymi alertami)
    Pracował w systemie bardzo stabilnie.
    I wbrew temu co inni piszą, wcale nie
    "zjadał" aż tylu zasobów.

    Jednak po przesiadce na wersje 2004,
    po prostu nie da się pracować, i nie
    chodzi o "zjadanie zasobów", ale
    o Internet Explorer, strony te co zawsze
    się otwierały w ułamek sekundy,
    otwierają się po pół minuty, albo
    dłużej albo w ogóle, nie chcą się
    otwierać.
    Po wyłączeniu firewalla, w tray'u
    wszystko wraca do normy, no ale
    w końcu ma on chronić.

    Nie wiem doprawdy o co tu chodzi,
    może trzeba go jakoś skonfigurować,
    bo w obecnej sytuacji surfowanie po
    necie jest poprostu koszmarem.

    Proszę uprzejmie, w miarę przystępnie
    gdyż nie mam zbyt dużego doświadczenia
    w tej materii.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-08 18:15:51
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl> wrote:

> [...]
    > po prostu nie da się pracować, i nie
    > chodzi o "zjadanie zasobów", ale
    > o Internet Explorer, strony te co zawsze

    Jako rozwiązanie
    proponuję pisać
    w jeszcze
    krótszych
    linijkach

    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,
    Monotonous palete, murky spectrum, grimly unlimited
    (C) Carcass - "Heartwork"

  • 3. Data: 2004-08-08 18:31:40
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Jako rozwiązanie
    > proponuję pisać
    > w jeszcze
    > krótszych
    > linijkach
    To sie czyta jak wiersz :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 4. Data: 2004-08-08 18:41:06
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <

    Jak nie masz co do powiedzenia, to
    nic nie pisz, ewentualnie zaakceptowałbym, taką uwagę gdyby
    była poniżej odpowiedzi.
    Po to zadałem pytanie aby ktoś zaproponował rozwiązanie,
    a tu dostałem komentarz na poziomie 2 klasy szkoły podstawowej.

    Szkoda że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

  • 5. Data: 2004-08-08 18:47:03
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Sufler <i...@w...WON-SPAM.pl> w artykule

    Jak nie wiesz, gdzie pytać, to sprawdź <http://www.killfile.pl>.

    > Po to zadałem pytanie aby ktoś zaproponował rozwiązanie,
    > a tu dostałem komentarz na poziomie 2 klasy szkoły podstawowej.

    Gdybyś zadał pytanie właściwej grupie, to byś dostał właściwą odpowiedź.

    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 6. Data: 2004-08-08 18:48:37
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

    Sufler napisał(a):

> [...]
    > a tu dostałem komentarz na poziomie 2 klasy szkoły podstawowej.
    >
    > Szkoda że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

    a ty nie rozumiesz, jakie problemy omawia ta grupa, i nie przeczytałeś
    opisu, co za tym idzie, napisałeś na nie tą grupe co trzeba, i masz do
    nas pretensje.

  • 7. Data: 2004-08-08 19:04:13
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Jak nie masz co do powiedzenia, to
    > nic nie pisz, ewentualnie zaakceptowałbym, taką uwagę gdyby
    > była poniżej odpowiedzi.
    Jak nie wiesz gdzie pisac, to nie pisz.

    > Po to zadałem pytanie aby ktoś zaproponował rozwiązanie,
    > a tu dostałem komentarz na poziomie 2 klasy szkoły podstawowej.
    Strzal w dziesiatke kolego!

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 8. Data: 2004-08-08 19:17:14
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <pisac, to nie pisz.

    > Strzal w dziesiatke kolego!

    Wiesz, zamilcz już i nie kontynułuj tego wątku
    nie wiem już sam z kim rozmawiam i po co,
    mówi mi sąsiad informatyk, napisz ga grupe dyskusyjną,
    to tam Ci rzetelnie odpowiedzą.
    Oj srodze ten mój sąsiad się pomylił,

    skoro nie masz pojęcia o Firewallach, to po co odpowiadasz
    nie na temat, powiedz "przykro mi nie wiem"
    Albo nie majlepiej nic nie pisz" mowa jest srebrem
    a milczenie platyną"

  • 9. Data: 2004-08-08 19:25:12
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Sufler wrote:

    > Wiesz, zamilcz już i nie kontynułuj tego wątku

    bosze ale żuczek z Ciebie....

    PLONK

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2004-08-08 19:30:44
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Wiesz, zamilcz już i nie kontynułuj tego wątku
    Przepraszam,nie chcialem urazic ani zdenerwowac, bron Boze...

    > nie wiem już sam z kim rozmawiam i po co,
    No jak to z kim? Ja w przeciwienstwie do Ciebie sie przedstawiam - Jakub
    Żukowski pseudonim: Venom (Wenom sie czyta), nr telefonu domowego,
    mobilnego.. wszystko masz...

    > skoro nie masz pojęcia o Firewallach, to po co odpowiadasz
    Znow masz racje kolego! Niestety uczac sie, nie poszedlem na profil
    firewallowy :/ A szkoda...

    > Albo nie majlepiej nic nie pisz" mowa jest srebrem
    > a milczenie platyną"
    Ta ktora niedawno wyniesli z mennicy... :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318