eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@g...com>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <n...@4...com>
    <qun6ge$h0o$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <g...@4...com>
    <5e0f4cb5$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <qunplc$2ih$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e0f6bc9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qunqcg$2vs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e0f77e6$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qupgl8$3n8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <19fwj7pi77j4w$.1qqtivs9cvk7p$.dlg@40tude.net>
    <quptet$ara$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1sd8egxu0vfzu.1xv1sj2vjpas3$.dlg@40tude.net>
    <quqmcu$puj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1jruj9gvoqcxe$.1srrkmsxpgbpq$.dlg@40tude.net>
    <qus503$kbg$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 5 Jan 2020 22:52:28 +0100
    Message-ID: <gnnevfazvoml$.ndcfb9896bwz$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1578261143 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17351 82.143.187.50:60242
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669590
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 5 Jan 2020 08:59:01 +0100, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 04-01-2020 o 22:35, J.F. pisze:
    >> Moj stary diesel smierdzial jakos podobnie.
    >> Tzn srednio stary.
    >
    > Może za mało stary.
    > Common raile weszły kilkanaście lat temu.

    ford 1.8T, zwykla pompa wtryskowa.
    Ale juz chyba katalizator, przeplywomierz.

    >>> Nie dokładnie, ale coś podobnego, o jeszcze bardziej duszącym zapachu.
    >>> Nie gadaj, że nigdy nie stałeś koło diesla pracującego na jałowym biegu.
    >>
    >> Chloru to nijak nie przypomina.
    >
    > Chlor, kwas, ocet - niewielka różnica.
    > Ważne że nie idzie nie wiedzieć o co biega.
    > Chyba że ktoś ma problem z powonieniem.

    Chyba, ze ktos ma problem z powonieniem.
    Chlor smierdzi specyficznie.

    >> No nie chcial sie w normie zmiescic, trzeba bylo dodac CR.
    > Ale w normie czego?
    > Bo niekoniecznie właśnie tego co śmierdzi w nowszych dieslach, a nie
    > śmierdziało w starszych.

    Tylko ze norma Euro dla diesli ograniczyla CO - ale diesle malo go
    emituja, PM, i NOx wlasnie.
    Wiec z czyms mial problem.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: