  • Data: 2014-02-27 14:56:55
    Temat: Re: Nowa wersja AM 1.7
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris wrote:
    > Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
    >
    > Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:
    >
    > ?funkcja Objazd
    > ?zapisu/odczyt tras
    > ?odczyt i wysyłanie tras przez email,dropbox, Targeo itp.
    > ?aktualizacja danych SmartRoutes z wnętrza programu
    > ?Prowadź do->punkt GPS
    > ?wysyłka SMS o trasie i dotarciu do celu
    >
    > "Powiadomienie SMS to nowa, bardzo przydatna funkcja w AutoMapie.
    > Pozwala określić, kto i kiedy otrzyma informację o dojeździe do celu,
    > lub miejscu, w którym kierowca aktualnie się znajduje. Wystarczy
> [...]
    rat.automapa

    Przede wszystkim przestała się przycinać. Poprzednia wersja miała takie
    momenty, że w trakcie jazdy od czasu do czasu "zamrażała" się na pół
    minuty, minutę... Jeżeli miałem farta, to w tym czasie nie było akurat
    żadnego zakrętu lub zjazdu z autostrady. Jeżeli nie miałem farta, to
    przejeżdżałem zjazd, a następny 50 km dalej...

    Co do automatycznego przeliczania trasy z użyciem danych o korkach, to
    super sprawa na papierze, ale ten system wciąż jeszcze chyba wymaga dużo
    pracy.

    Nowa wersja lepiej wybiera trasę. Mam wrażenie, że starsza wersja
    bardziej kładła nacisk na najkrótszą drogę, a nowa wersja na czas
    dojazdu. Czyli wybierze dłuższą w km drogę obwodnicą, a nie przebijanie
    się przez światła środkiem miasta (jak to było w starszej Automapie).