  • 21. Data: 2019-11-02 12:03:37
    Temat: Re: Nowe. Na zamek.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:qpjie1$7ml$1$Cav@news.chmurka.net...

    > Zamek zapina się na końcu korka, a nie w dowolnym jego momencie.
    > Gdy ktoś zamarzy sobie zmienić pas w dowolnym innym miejscu korka, to może
    > iść się bujać, a nie marzyć o pierwszeństwie.

    Nie ma znaczenia gdzie ktoś wjedzie na zamek.
    Co za różnica, czy wjedzie w danym miejscu,
    czy 20 m do przodu ?

  • 22. Data: 2019-11-02 14:09:22
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    BronkL w

    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma znaczenia gdzie ktoś wjedzie na zamek.
    > Co za różnica, czy wjedzie w danym miejscu,
    > czy 20 m do przodu ?

    AAAAAAAAAAA
    BBBBBBBBBBB

    AAAABABABABABA
    BBBBBB

    Naród jest stadny, a różnice widac powyżej.

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2019-11-02 16:03:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-11-2019 o 12:03, BronkL pisze:
> [...]
    > wiadomości news:qpjie1$7ml$1$Cav@news.chmurka.net...

    > Nie ma znaczenia gdzie ktoś wjedzie na zamek.
    > Co za różnica, czy wjedzie w danym miejscu,

    Zasadnicza - jak wjedzie 200 m od zwężenia, to nie ma pierwszeństwa, a
    zaraz znajdzie się 10 takich, którzy go wyprzedzą i będą chcieli wjechać
    150 m od zwężenia, 120 m od zwężenia itd itp.
    I zamiast wpuścić jednego musiałbyś wpuścić wszystkich 10.

    Takich sytuacji należy bezwzględnie unikać, gdyż w przeciwieństwie do
    zamka zapinającego się prawidłowo zaburza płynność ruchu.
    Nie wolno nikogo wpuszczać wcześniej niż na końcu kończącego się pasa.

  • 24. Data: 2019-11-02 16:34:13
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Zasadnicza - jak wjedzie 200 m od zwężenia, to nie ma pierwszeństwa,
    > .....;
    > I zamiast wpuścić jednego musiałbyś wpuścić wszystkich 10.

    Wpuszczam jednego, jeżeli włączy kierunkowskaz.
    Nie ma obowiązku wpuszczania wielu.

    > Takich sytuacji należy bezwzględnie unikać, gdyż w przeciwieństwie do
    > zamka zapinającego się prawidłowo zaburza płynność ruchu.
    > Nie wolno nikogo wpuszczać wcześniej niż na końcu kończącego się pasa.

    Żadna płynność ruchu nie będzie zaburzona.
    Przepustowość zależy od prędkości tych co jadą przez zwężenie.
    Przed zwężeniem i tak przeważnie wszyscy zwalniają.

    Nie ma takiego przepisu, że nie wolno nikogo wpuszczać wcześniej;
    to zależy tylko i wyłącznie od kultury kierowcy, który może wpuścić
    wcześniej, lub nie wpuścić.
    Twierdzenie, że "nie wolno nikogo wpuścić" jest nieuzasadnione.

  • 25. Data: 2019-11-03 06:07:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-11-2019 o 16:34, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Wpuszczam jednego, jeżeli włączy kierunkowskaz.
    > Nie ma obowiązku wpuszczania wielu.

    LOL.
    Twoim zdaniem rzekomy obowiązek wpuszczenia zmienia się, jeśli 10 minut
    wcześniej (czyli np. 150 metrów temu) kogoś również wpuściłeś?
    Albo rybki albo akwarium - jeśli uważasz, ze masz obowiązek wpuszczenia
    każdego, kto w dowolnym miejscu zamiga sobie kierukowskazem, to każedego
    i zawsze.

    > Żadna płynność ruchu nie będzie zaburzona.

    Weź kurtkę, spróbuj zapiąć zamek od połowy (drugiej strony kurtki)
    zamiast od końca i opowiedz jak Ci poszło.

    > Nie ma takiego przepisu, że nie wolno nikogo wpuszczać wcześniej;

    Nie ma.
    To wynika wyłączenie z logiki.

    Natomiast masz obowiązek wpuścić jednego na końcu zamka i tyle.
    Jeśli wcześniej wpuściłeś jednego, albo kilku, to nic w Twoich
    obowiązkach nie zmienia - tego jadącego prawidłowo do końca zwężenia
    musisz wpuścić.

    > to zależy tylko i wyłącznie od kultury kierowcy, który może wpuścić
    > wcześniej, lub nie wpuścić.

    W tym przypadku raczej od jego głupoty i nieogarnięcia idei zamka.

  • 26. Data: 2019-11-03 07:06:45
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

> [...]
    > każdego, kto w dowolnym miejscu zamiga sobie kierukowskazem, to każedego i

    Ja wiem, że nie ma obowiązku wpuszczania wcześniej
    i wcześniej nigdzie nie napisałem, że.taki obowiązek jest.

    Powtarzam to co napisałem parę postów wcześniej :
    " Nie ma znaczenia w którym miejscu ktoś (jeden) zostanie wpuszczony
    na pas nie kończący się", jeżeli włączył kierunkowskaz.
    Tylko kultura kierowcy decyduje, czy wpuści go, czy nie wpuści.

  • 27. Data: 2019-11-03 07:22:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2019 o 07:06, BronkL pisze:

> [...]
    > na pas nie kończący się", jeżeli włączył kierunkowskaz.
    > Tylko kultura kierowcy decyduje, czy wpuści go, czy nie wpuści.

    Ty to nazywasz kulturą, ja w tym przypadku głupotą i nieogarnięciem idei
    zamka.

  • 28. Data: 2019-11-03 16:38:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2019 12:03:37 +0100, BronkL napisał(a):

    > Nie ma znaczenia gdzie ktoś wjedzie na zamek.
    > Co za różnica, czy wjedzie w danym miejscu,
    > czy 20 m do przodu ?

    Zeby to bylo 20m ... a jak bedzie 200 ?

    A zreszta w Polsce zaraz zobaczysz, jak na tych 20m ominie was pojazd
    z tylu, i sie wepcha przed was ...

    J.

  • 29. Data: 2019-11-04 08:20:42
    Temat: Re: Nowe.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Nov 2019 11:10:14 +0100, BronkL

    > Bo niby chciał, ale znalazł wymówkę : "Ja mu nie mam jak zrobić miejsca".

    To nie wmówka, tylko wyjaśnienie. Naucz się czytać ze zrozumieniem i nie
    wtykaj mi coś czego nie napisałem. I powtórze ponownie, to nie była
    sytuacja do której miało zastosowanie zasada zamka, bo pas z którego koleś
    zjeżdżał (na mój pas) miał kontunuację. Ale chyba zbyt tępy jesteś aby to
    pojąć dlatego jeszcze chwila i trafisz do kibla, bo szkoda na ciebie czas
    marnować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2019-11-04 08:34:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Nov 2019 12:03:37 +0100, BronkL

    > Nie ma znaczenia gdzie ktoś wjedzie na zamek.

    Weź sobie spójrz chociażby jak wygląda znak
    informujący o jeździe na suwaki przestań przedzić.

    > Co za różnica, czy wjedzie w danym miejscu,
    > czy 20 m do przodu ?

    Dla płynności ruchu ma znaczenie jak ten suwak się odbywa, jeśli ze
    zwężajacego pasa, w wyniku wcześniejszej jego zmiany, wjeżdża więcej
    samochodów niż przejeżdża z pasa z kontynuacją, to pas z kontynuacją będzie
    stać dłużej i płynność będzie zaburzana. To jest logiczne, ale widać nie
    dla takiego tępaka jak ty.

    --
    Pozdor
    Myjk