eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
  • Data: 2015-10-14 12:03:56
    Temat: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:1pb641wkprrz6.1oe61x7u26b5a.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > 6.68l/100km.
    > Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
    > Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
    > rzeczywistą emisję CO2.
    >
    > A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.
    >
    > Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
    > że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi
    > lepiej
    > oszukać test.

    I o to chodzi. Co innego testy w warunkach odpowiedniego programu
    sterującego a co innego program zapewniający osiągi.
    Silniki benzynowe nie znoszą mieszanej ubogich- palą się przewlekle nad
    tłokiem, palą zawory, dają małą moc.
    Nie ma tu możłiwości takiego ograniczenia emisji CO2 jak w silnikach
    wysokoprężnych. A tam znów jest emisja NOx.
    I firmy, kóre nie stosują ad-blue nie spełnią normy EURO-5 czy tym bardziej
    wyższej, bez dramatycznego pogorszenia osiągów.
    Tomek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: