  • Data: 2024-01-09 11:32:48
    Temat: Re: Nowe władze RP nie popierają drukowania pieniędzy...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Jan 2024 20:44:46 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Widzę że zgłębiałeś temat ;-0)
    >
    > Napisałem to dla takich typków co biorą skaner i drukarkę i myślą że
    > pokonali system aby ich zniechęcić ;-)
    >
    > Swego czasu dobrze wychodziły Euro na starym Romayorze ;-)

    Swego czasu (chyba końcówka lat 90-tych, może nieco później) jakaś firma
    (Citizen?) wprowadziła do obrotu w Polsce nowy zaawansowany model drukarki
    atramentowej.
    Charakteryzowała się m.in. tym, że drukowała nie atramentem, tylko płynnym
    tuszem oraz miała dodatkowe tusze metaliczne (farba srebrna i złota) oraz
    miała tusz UV.
    Zanim ją zdążyłem obejrzeć, to szybko została wycofana z Polski.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam