  • 1. Data: 2012-01-17 05:40:20
    Temat: O Ipodzie i nie tylko
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    http://www.elektroonline.pl/forum/topics/show/437,Sp
    isek_zarowkowy,grup

  • 2. Data: 2012-01-19 13:58:07
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:jf31jt$8jo$2@news.task.gda.pl...
    > http://www.elektroonline.pl/forum/topics/show/437,Sp
    isek_zarowkowy,grup

    w skrócie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Planowane_starzenie

  • 3. Data: 2012-01-21 08:13:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 19 Sty, 14:58, "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>
    wrote:
    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w
    wiadomościnews:jf31jt$8jo$2@news.task.gda.pl...

    > >http://www.elektroonline.pl/forum/topics/show/437,S
    pisek_zarowkowy,grup

    > w skróciehttp://pl.wikipedia.org/wiki/Planowane_starze
    nie

    Tak czy owak film jest świetny, obraz bardziej przemawia.
    Bo choć wielu z nas zapewne miało mglistą świadomość tego co
    wyprawiają producenci, to teraz film stawia kropkę nad "i".
    Wstrząsające, choćby świadomość, że 27-krotna konsumpcja w porównaniu
    z okresem sprzed 100 lat nie uczyniła nas szczęśliwszymi. Może to
    stwierdzenie jest trochę off topic, ale jeśli już brać pod uwagę
    szaloną pogoń za 1500-rdzeniowymi smartfonami, już nie. Godząc się na
    to czyli kupując bez miary "bo inni mają lepsze", jesteśmy
    nieświadomie zakładnikami producentów i korporacji światowych.
    Filmik zaprezentowany w tej grupie jest jak najbardziej na miejscu.

  • 4. Data: 2012-01-21 13:13:48
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    >nieświadomie zakładnikami producentów i korporacji światowych.
    >Filmik zaprezentowany w tej grupie jest jak najbardziej na miejscu.

    Ja się na to nie godzę, ale co niby mogę zrobić? Cokolwiek teraz kupisz
    okaże się gównem, które popsuje się niedługo po zakończeniu gwarancji. W
    dodatku tak przy okazji jestem ciekaw, czy ludzie faktycznie chcą już
    tylko dotykowych telefonów i święcących jak psu jaja ekranów i obudów w
    laptopach, czy po prostu klienci muszą to kupować, bo innych nie ma...

  • 5. Data: 2012-01-21 16:16:33
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > tylko dotykowych telefonów i święcących jak psu jaja ekranów i obudów w
    > laptopach, czy po prostu klienci muszą to kupować, bo innych nie ma...

    Czy moglbys w kilku slowach scharakteryzowac telefon, ktory spelni
    wszystkie Twoje oczekiwania?

  • 6. Data: 2012-01-21 23:16:32
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czy moglbys w kilku slowach scharakteryzowac telefon, ktory spelni
    > wszystkie Twoje oczekiwania?

    Ale z czym Ty tu nagle wyjeżdżasz? Musiałbym go sobie chyba samemu
    zaprojektować, a może Ty go dla mnie zrobisz?
    Proszę bardzo: duży i czytelny niedotykowy ekran, wygodna klawiatura
    numeryczna, dobry "zasięg", szybki aparat którym da się robić ładne
    zdjęcia, nie na konkurs World Press Photo, ale chciałbym coś widzieć a
    nie taki szajs jak trzaska E52.
    Wi-fi który wykrywa coś więcej niż ruter 10 m od niego, 3G, Bluetooth,
    GPS. Obsługa video, mp3, flash, youtube, przeglądanie zdjęć, PDF,
    office. Radio z RDS, kalendarz, terminarz, stoper i minutnik w
    standardowym wyposażeniu. To wszystko w ładnej, zgrabnej obudowie i
    wygodnym menu. To wszystko miała mieć E52, tymczasem większość jest
    spartaczona w tym modelu. Masz jakieś propozycje? I mile widziany nie
    "an druid".

  • 7. Data: 2012-01-21 23:30:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 22 01 2012 0:16, Disappointed E52 owner pisze:

> [...]
    > nie taki szajs jak trzaska E52.
    > Wi-fi który wykrywa coś więcej niż ruter 10 m od niego, 3G, Bluetooth,

    GPS i zamknięty OS? Jesteś skazany na javę. Czyli jakiś telefon.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 8. Data: 2012-01-22 00:08:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-22 00:16, Disappointed E52 owner wrote:
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ale z czym Ty tu nagle wyjeżdżasz? Musiałbym go sobie chyba samemu
    > zaprojektować, a może Ty go dla mnie zrobisz?

    Czemu sie pielkisz? Zapytalem z ciekawosci, przeczytalem kilka Twoich
    krytycznych postow na temat E52 i ciekaw bylem czego oczekiwalbys od
    telefonu. ALEX ponizej slusznie zauwazyl, ze zakniety system nie idzie
    zbytno w parze z sensowna nawigacja. Symbiana skreslasz z listy -
    wlasnie go przerabiasz na E52. Androida nie chcesz. iOS nie bedzie
    dostepny na takim urzadzeniu. Pozostaje Bada, ktory pewnie tez bedzie
    rozwijany na macanych telefonach. Koniec koncow na chwile obecna brakuje
    podstawy czyli sensownego systemu, ktory spelnilby Twoje wymagania.

> [...]
    > numeryczna, dobry "zasięg", szybki aparat którym da się robić ładne
    > zdjęcia, nie na konkurs World Press Photo, ale chciałbym coś widzieć a

    Wizualnie barzo mi sie podoba Nokia C3-01 tyle ze gdy poczytalem
    recenzje mocno mi przeszlo na ten model.

> [...]
    > wygodnym menu. To wszystko miała mieć E52, tymczasem większość jest
    > spartaczona w tym modelu. Masz jakieś propozycje? I mile widziany nie

    Dla mnie obecny trend rynkowy jest....hmmm spelnieniem marzen
    palmtopowych. Jakis czas temu utknalem z nierozwijanym od dluzszego
    czasu Palmem TX. W tamtym okresie brak bylo rozsadnej alternatywy
    telefonicznej. Typowych telefonow z klawiatura numeryczna od poczatku
    nie lubilem glownie za maly wyswietlacz i klawiature, na ktorej
    wpisywanie smsow strasznie mnie irytuje. Obecnie mam m.in. SGS2 i ma on
    w zasadzie wszystko czego oczekiwalbym od palmtopa i telefonu w jednym
    urzadzeniu. Jadnak sa rozne upodobania, zycze powodzenia w poszukiwaniu
    telefonu, ktory spelni Twoje oczekiwania. Mysle, ze niedlugo rynek znow
    "odkryje" klasyczne telefony.

  • 9. Data: 2012-01-22 01:54:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > rozwijany na macanych telefonach. Koniec koncow na chwile obecna
    > brakuje podstawy czyli sensownego systemu, ktory spelnilby Twoje

    Z nawigacją jest jeszcze sprytnie przez ciebie przemilczana Nokia z WP7. No
    i ma zamknięty system nie wyglądający zupełnie ani jak Symbian ani ajfon czy
    jego androidowe podróby.

  • 10. Data: 2012-01-22 09:04:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Jan 2012 14:13:48 +0100, "Disappointed E52 owner"
    <d...@e...com> wrote:
> [...]
    obudów w
    > laptopach, czy po prostu klienci muszą to kupować, bo innych nie

    Pierwsze prawo konsumenta: konsument ma prawo niekonsumować.

    --
    Marek