  • Data: 2018-08-05 17:48:59
    Temat: Re: O mało co nie przespałem swojego wyjazdu z autostrady
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-04 o 23:09, s...@g...com pisze:
> [...]
    ps.com...
> [...]
    5039115471/?hc_ref=ARQ0ROQ5ePHO7diFdH1K1PYj3dT_y7dh_
    dy1fDp2kLbJUwpSWzjyjjE6KF8wBpJ3P3U

    > Tyle ze to nie tak nalezy czynic.
    > Znaczy sie te edukacje.
    Należy, pokazuje katastrofalne skutki zatrzymania na środku autostrady.

    > I zeby nie bylo. Taka sytuacja moze sie trafic prawie kazdemu kto nie do konca zna
    trase.

    > Przyklad:
    > Jazda od gliwic po autostradzie do katowic. Tam w jednym miejscu zaczyna sie
    oddzielona betonem druga jezdnia.

    Na śląsku mają dziwną taktykę rozpoczynania zjazdu dużo wcześniej i
    oddzielania go głównej jezdni, Jest to wkurw##ce, sam się juz na tym
    naciąłem i potem nadkładałem kupę kilometrów.

    --
    Pozdr
    Janusz