  • Data: 2018-08-05 19:00:46
    Temat: Re: O mało co nie przespałem swojego wyjazdu z autostrady
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 5 sierpnia 2018 05:52:47 UTC-5 użytkownik Axel napisał:

    > Jak to nie? Przecież tak ludzie robią, bo są idiotami i nie zdają sobie
    > sprawy z możliwych konsekwencji.
    > A taki filmik może im to uświadomić.

    Takich filmikow jest masa, jakos nie widze aby to one sprawialy ze ktos jedzie
    bardziej swiadomie. Zreszta napisalem, jak robisz cos glupiego na drodze to nie
    dlatego ze filmiku nie widziales, tylko dlatego ze nie myslisz.
    I obejrzenie filmiku dzis nie sprawi ze zaczniesz myslec za 3 miesiace czy rok.

    Kluczem jest to zeby kierowcy wiedzieli czego nie wolno robic na drodze pod zadnym
    pozorem. I te filmiki moze i cos w tym temacie pomoga ale na pewno nie jak leza luzem
    na liveleaku i tylko takie geeki jak my je ogladamy.

    Sednem jest edukacja, filmiki moga byc niewielkim dodatkiem choc nie sadze ze
    zmieniajacym cokolwiek.

    Jakims cudem wiekszosc ludzi nie widzialo czlowieka wypadajacego z okna a jednak na
    parapetach powyzej 2 pietra nie przesiaduja.

    > Taka? Tylko takiemu, który nie myśli. Zdarzyło mi się nie raz przejechać
    > zjazd, skręt itp. Tyle, że w takiej sytuacji po prostu jadę dalej, nawet
    > jeśli kosztuje to kilkanaście kilometrów.

    Dobrze kombinujesz. Jak ktos nie mysli to filmik mu myslenia nie wspomoze.
    Szczegolnie po 3 miesiacach od obejrzenia.

    > Trudno. Mój błąd i dlatego się spóźnię.

    Ty. A kobita z filmiku nie. I nie sadze aby obejrzenie go zmienilo jej sposob
    myslenia.

    > I właśnie dlatego potrzebny jest taki film.

    Ktory nic nie zmieni.

    > A co, nie wiedziałeś takich sytuacji w PL? Bo ja wielokrotnie, dokładnie
    > identyczne, albo wręcz cofanie na drodze szybkiego ruchu do miniętego
    > zjazdu.

    W sumie nie, robilem po 40-60kkm rocznie na drogach szybkiego ruchu i nie, nie
    widzialem takich cyrkow.