  • Data: 2019-01-06 15:52:00
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06 Jan 2019 14:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    Podatkow tak wprost nie podniosa, chyba ze w paliwie :-)

    Wiec jesli beda oszczedniej gospodarowali tym co maja, to nie mam nic
    przeciw.

    > Wegiel podrozał.

    No fakt, dwa lata temu byl po $60, w pazdzierniku 100, a teraz $83

    https://www.theice.com/products/243/API2-Rotterdam-C
    oal-Futures/data?marketId=661438

    P.S. Jajcarze ... wegiel eksportujemy i importujemy ..
    https://polishcoaldaily.com/

    > Po za tym podwyzka cen uprawnien była jasna i oczywista skoro sukcesywnie
    > miała być zmniejszana ilosc darmowych.

    Ale ciagle mamy ich za duzo, skoro sprzedajemy.

    > Tylko osioł mogł podejrzewac, ze prad nie zdrożeje.

    Pan Prezes jednak powiedzial NIE, i tylko to sie liczy :-)

    > Ale jest ich coraz mniej.
    > A skoro inni maja jeszcze mniej to nic dziwnego ze rynek wymusza ich
    > drozenie.

    No to mniejsza ilosc tych co pozostaly powinna przynosic krajowi
    podobny zysk jak dawniej :-)

    Ale wyszedl taki malo ekonomiczny ...

    J.